ناتینگ فون 1 را از کجا بخریم؟


ناتینگ فون 1 را از کجا بخریم؟

گوشی‌ هوشمندی اندرویدی که قرار است قاتل ایفون باشد سروصدای فراوانی در فضای مجازی به پا کرده، گوشی ناتینگ فون وان (Nothing Phone 1) است. در صورتی که علاقه‌مند به خرید ناتینگ فون 1 هستید همراه با ما باشید تا به این سوال که «ناتینگ فون 1 را از کجا...

گوشی‌ هوشمندی اندرویدی که قرار است قاتل ایفون باشد سروصدای فراوانی در فضای مجازی به پا کرده، گوشی ناتینگ فون وان (Nothing Phone 1) است. در صورتی که علاقه‌مند به خرید ناتینگ فون 1 هستید همراه با ما باشید تا به این سوال که «ناتینگ فون 1 را از کجا بخریم؟» پاسخ دهیم.

ناتینگ فون 1 را از کجا بخریم

اگر علاقه‌مند به خرید ناتینگ فون 1 شده‌اید باید اشاره کنیم که این محصول در رنگ‌های سفید و مشکی به بازار عرضه شده و البته می‌توانید ناتینگ فون 1 را از فروشگاه موبایل کالاتیک به زودی خریداری کنید. کالاتیک یکی از معتبرترین و برترین فروشگاه‌های اینترنتی کشور است که محصولات حوزه فناوری مانند خرید گوشی موبایل، ساعت هوشمند، تجهیزات گیمینگ و کنسول بازی و کالاهای دیگر را به منصفانه‌ترین قیمت در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. برای این که از زمان موجود شدن ناتینگ فون 1 در فروشگاه کالاتیک مطلع شوید، می‌توانید صفحه اینستاگرام کالاتیک را فالوو کنید تا از موجودی این گوشی با خبر شوید : https://www.instagram.com/kalatikcom

ناتینگ فون 1 را از کجا بخریم؟ناتینگ فون 1 را از کجا بخریم؟

ناتینگ یکی از برندهای نوظهور در بازار گوشی‌های اندرویدی است که توانسته توجهات بسیاری را به خود جلب کند تا بخواهند برای خرید گوشی ناتینگ فون این گوشی را چند ماه قبل پیش خرید کنند. شاید دلیل این امر نیز طراحی ظاهری جالب آن باشد. البته از نظر مشخصات فنی نیز باید گفت که گوشی Nothing Phone 1 حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد.

برند ناتینگ در حال حاضر تنها یک گوشی به بازار عرضه کرده و قبل از آن نیز تنها محصولی که در سبد فروش خود داشت، هندزفری به نام Nothing Ear 1 بود. آنچه باعث جذابیت ناتینگ فون وان شده، در واقع مشخصات سخت افزاری نیست. در واقع سخت افزار ناتینگ فون یک در حد محصولات میان‌رده پریمیوم قرار می‌گیرد.

قیمت خرید گوشی ناتینگ فون 1

در حال حاضر 8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی: 32999 روپیه در هند به فروش می‌رسد ولی برای خرید ناتینگ فون1 در ایران باید صبر کنیم تا به فروشگاه کالا تیک به عنوان اولین فروشنده این محصول، روانه بازار کند. اگر از مشخصات کلی این محصول بخواهیم بدانیم در مرحله اولین گوشی برند ناتینگ، تراشه اسنپدراگون 778 پلاس جا خوش کرده که توان پردازشی قابل قبولی دارد و می‌تواند تقریبا تمام بازی‌های اندرویدی را به راحتی اجرا کند. از نظر حافظه رم نیز محصول مد نظر در دو ظرفیت حافظه رم ۸ و ۱۲ گیگابایتی به بازار عرضه می‌شود که می‌توانید مدل ۸ گیگابایتی را علاوه بر حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی در ظرفیت ۱۲۸ گیگابایتی نیز تهیه کنید. با این حساب برای مدلی با حافظه رم ۱۲ گیگابایتی تنها یک گزینه حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی در برابرتان قرار می‌گیرد.

با این حال اگر به دنبال خرید گوشی ناتینگ فون 1 هستید، بهتر است در انتخابتان کمی دقت کنید؛ زیرا از نظر حافظه ذخیره‌سازی امکان افزایش ظرفیت حافظه وجود ندارد؛ زیرا گوشی هوشمند مد نظر فاقد درگاه کارت حافظه microSD است. ناتینگ برای گوشی خود از حافظه UFS 3.1 استفاده کرده که از سریع‌ترین نوع حافظه محسوب می‌شود و سرعت بالایی در هر دو حالت خواندن و نوشتن اطلاعات دارد.

کمی بهتر است در مورد تراشه صحبت کنیم. اسنپدراگون ۷۷۸ پلاس مجهز شده به مودم 5G تا امکان برخورداری از نسل نوین ارتباطات را داشته باشید. روی این تراشه، پردازنده ۸ هسته‌ای قرار گرفته که متشکل از چهار هسته Cortex A78 و چهار هسته Cortex A55 می‌شود.

برای پردازش اطلاعات گرافیکی نیز از پردازنده آدرنو 642L استفاده شده که توان بالایی برای اجرای بازی‌ها در اختیار دستگاه قرار می‌دهد. از نظر نرم‌افزاری نیز با گوشی هوشمندی طرف هستیم که مبتنی بر اندروید 12 است و البته رابط کاربری اختصاصی خود به نام Nothing OS دارد.

از نظر رابط کاربری باید گفت که Nothing OS شباهت چندانی به نسخه خام اندروید ندارد و در واقع از اصول طراحی گرافیکی خاص خود استفاده می‌کند. شاید همین امر نیز جذابیت محصول شرکت ناتینگ را دو چندان کند؛ زیرا ناتینگ تلاش کرده تا حد ممکن، طراحی رابط کاربری ساده باشد.

ناتینگ فون 1 را از کجا بخریم؟ناتینگ فون 1 را از کجا بخریم؟

مشخصات ظاهری ناتینگ فون1

حال کمی به سراغ طراحی ظاهری می‌رویم و سپس در مورد امکانات دیگر گوشی ناتینگ فون 1 صحبت خواهیم کرد. ما در مورد گوشی صحبت می‌کنیم که ۱۹۳.۵ گرم وزن دارد و از نظر ظاهری نیز ضخامت آن تنها به ۸.۳ میلی‌متر می‌رسد. در دل پنل جلو نیز صفحه نمایشی ۶.۵۵ اینچی قرار گرفته که تقریبا بخش قابل توجهی از پنل را به خود اختصاص می‌دهد.

ناتینگ برای محصول خود در نظر گرفته که دو پنل شیشه‌ای با محافظ گوریلا گلس ۵ استفاده کند که توسط فریمی از جنس آلومینیوم احاطه می‌شوند. از نظر مقاومت نیز ناتینگ فون ۱ توانسته گواهی IP53 را به دست آورد که یعنی در برابر نفوذ گرد و خاک مقاوم است و همچنین بدنه‌ای مقاوم نسبت به پاشش آب دارد. البته این مقاومت در حدی نیست که گوشی در درون آب افتاده و سالم بماند.

مهندسان و طراحان ناتینگ برای هرچه جذاب‌تر شدن ظاهر گوشی از ایده جالبی استفاده کرده‌اند؛ به این صورت که از نوارهای نوری سفید رنگ روی بدنه استفاده شده که برای مثال در زمان شارژ دستگاه روشن می‌شوند و میزان شارژ شدن گوشی را مشخص می‌سازند.

در زمان ضبط ویدئو نیز نور قرمز رنگی از پنل پشتی به نمایش درخواهد آمد که زیبایی خاصی به فون 1 می‌دهد. حال که صبحت از دوربین شد، کمی به مشخصات آن اشاره کنیم. در پنل پشتی، دو دوربین 50 مگاپیکسلی قرار گرفته که مدل اول از لنز واید و مدل دیگر از لنز اولتراواید استفاده می‌کند.

ناتینگ فون 1 را از کجا بخریم؟ناتینگ فون 1 را از کجا بخریم؟

مشخصات دوربین گوشی Nothing Phone 1

دوربین اصلی مجهز شده به لنزی با فاصله کانونی ۲۴ میلی‌متری که گشودگی دریچه دیافراگم f/1.9، سایز پیکسل ۱ میکرومتری، سایز حسگر ۱/۱.۵۶ اینچی و OIS دارد. برای دوربین اولتراواید نیز لنزی با میدان دید ۱۱۴ درجه‌ای، گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2، سایز پیکسل ۰/۶۴ میکرومتری، سایز حسگر ۱/۲.۷۶ اینچی و فوکوس خودکار در نظر گرفته شده است.

دوربین ناتینگ فون وان می‌تواند در حالت 4K (۳۰ فریم بر ثانیه) و FHD (۳۰ و ۶۰ فریم بر ثانیه) فیلم‌برداری کند. برای این حالت از ویژگی Live HDR نیز برخوردار است و همچنین می‌تواند از Gyro-EIS برای کاهش تاثیر منفی لرزش دست کاربر در زمان فیلم‌برداری استفاده کند.

بالای صفحه نمایش نسبتا بزرگ ناتینگ فون ۱ دوربین سلفی قرار گرفته که حسگری ۱۶ مگاپیکسلی با لنز واید، گشودگی دریچه دیافراگم f/2.5، سایز حسگر ۱/۳.۱ اینچی و سایز پیکسل ۱ میکرومتری دارد. این دوربین می‌تواند ویدئوهای FHD در ۳۰ فریم بر ثانیه نیز ضبط کند.

اگر به دنبال گوش دادن به موسیقی هستید باید بگوییم که هدست و هدفون‌های قدیمیتان نیاز به مبدل دارند؛‌ زیرا برای ناتینگ فون ۱ جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری در نظر گرفته نشده است. البته امکان گوش دادن به موسیقی از طریق بلندگوهای استریو وجود دارد که باید گفت، کیفیت بالایی نیز در پخش موسیقی دارند و حجم مطلوبی از صدا را در اختیار کاربر قرار می‌دهند.

ناتینگ فون 1 را از کجا بخریم؟ناتینگ فون 1 را از کجا بخریم؟

ناتینگ فون 1 برای صفحه نمایش به سراغ پنل OLED رفته که قادر است یک میلیارد رنگ را نشان دهد؛ نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی دارد و از ویژگی HDR10+ پشتیبانی می‌کند. اگر میزان روشنایی صفحه نمایش را نیز در نظر بگیریم با محصولی طرف هستیم که در حالت متوسط روی ۵۰۰ نیت و در حالت حداکثری روی روشنایی ۱۲۰۰ نیت قابل تنظیم است.

رزولوشن صفحه نمایش ناتینگ فون 1 به ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل می‌رسد که اگر این رقم را در کنار ابعاد صفحه نمایش قرار دهیم به تراکم پیکسلی ۴۰۲ پیکسل در هر اینچ می‌رسیم. چنین رقمی یعنی جزئیات بسیاری از محتوا را می‌توانید تماشا کنید و دغدغه‌ای از نظر کیفیت بصری محتوا مانند فیلم یا بازی نخواهید داشت.

آخرین نکته‌ای که باید به آن اشاره کنیم ظرفیت باتری ناتینگ فون 1 است که به ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعت می‌رسد. این باتری از نوع لیتیوم پلیمری است و امکان شارژ آن در حالت ۳۳ وات وجود دارد. ناتینگ اعلام کرده برای رساندن ظرفیت باتری از صفر به صد درصد به ۷۰ دقیقه زمان نیاز است و در مدت ۳۰ دقیقه نیز می‌توان باتری را تا ۵۰ درصد شارژ کرد. البته باید اشاره کنیم که ناتینگ فون یک قادر است از شارژ بی‌سیم ۱۵ وات پشتیبانی کند و ویژگی شارژ معکوس ۵ وات نیز دارد.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا