حمله سایبری به «ایلات» و «اشدود» در فلسطین اشغالی


حمله سایبری به «ایلات» و «اشدود» در فلسطین اشغالی

یدیعوت آحارنوت از حمله سایبری به وبگاه‌های بنادر «ایلات» و «اشدود» در سرزمین‌های اشغالی فلسطین خبر داد.

یدیعوت آحارنوت امروز (سه‌شنبه) اعلام کرد که یک گروه هکری طرفدار فلسطین ادعا کردند که پایگاهاه‌های اینترنتی بندر‌های «ایلات» و «اشدود» در اراضی اشغالی فلسطین را مورد حمله سایبری قرار دادند.

این رسانه صهیونیستی در ادامه افزود که در حال حاضر مشخص نیست که آیا این گروه موفق به سرقت اطلاعات شخصی کاربران شده است یا خیر.

پیش از این نیز چند مورد حمله سایبری به نهاد‌ها و زیرساخت‌های رژیم صهیونیستی انجام شده بود.

اواسط ماه جاری میلادی وبگاه عبری جروزالم پست با تأیید از دسترس خارج شدن وبسایت شهرداری قدس اشغالی اعلام کرد که گروه هکری موسوم به «الطاهره» مدعی حمله سایبری علیه سایت‌های شهرداری قدس و شرکت «رافائل» وابسته به وزارت جنگ این رژیم شده است.

پیش از آن نیز همین گروه هکری به وبگاه شهرداری تل‌آویو حمله کرده و در پی آن سامانه مالیاتی از دسترس خارج شده است.

اوایل ماه جاری میلادی نیز رسانه‌ها از حمله سایبری گسترده از خاک عراق علیه سیستم‌عامل‌ها، مانیتور‌های کنترلی و سرور‌های شرکت قطار‌های سبک شهری در حال ساخت تل آویو خبر دادند.

اخیراً گروه هکری موسوم به «عصای موسی» شبکه برق رژیم صهیونیستی را قطع کرد. افزون بر این حساب ایمیل برخی مقامات بلندپایه رژیم صهیونیستی نیز به تازگی هدف حمله هکری قرار گرفته است. «نفتالی بنت» نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی به تازگی و پس از حملات سایبری متعدد دستور تأسیس یک شبکه امنیت الکترونیکی مشابه سامانه گنبد آهنین را داده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اینفوگرافیک/ نکات کلیدی زندگی موفق در جزء هفدهم قرآن