غیبت محرمی در برد اروپایی دینامو زاگرب


غیبت محرمی در برد اروپایی دینامو زاگرب

دینامو زاگرب در شب نیمکت‌نشینی ملی‌پوش ایرانی خود برابر لودوگورتس به برتری رسید.

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه بازی‌های دور رفت مرحله سوم پلی‌آف فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا، تیم فوتبال دینامو زاگرب در حالی که برخلاف مسابقه اخیرش صادق محرمی را در ترکیب نمی‌دید و جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت ۲۲:۳۰ سه‌شنبه شب در استادیوم هووِفارما آرنا مقابل لودوگورتس بلغارستان قرار گرفت.

یاران محرمی که در مرحله دوم پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا به یک تساوی و یک پیروزی مقابل اسکوپیه رسیده بودند، در نخستین جدال با لودوگورتس بلغارستان موفق شدند به یک برد ارزشمند دست پیدا کنند و با شرایط خوبی به استقبال بازی برگشت بروند.

تیم فوتبال دینامو زاگرب شروع توفانی در دیدار مقابل لودوگورتس بلغارستان داشت و تا دقیقه ۹ به دو گل رسید، اما پس از آن یکبار دروازه خود را باز شده دید و در نهایت توانست به پیروزی ۲ بر یک در زمین حریف خود دست پیدا کند.

غیبت محرمی در برد اروپایی دینامو زاگرب

صادق محرمی، ملی‌پوش ایرانی دینامو زاگرب که پیش از این در سه مسابقه لیگ یک کرواسی و دو بازی پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا به میدان رفته بود، در دیدار برابر لودوگورتس بلغارستان فرصت حضور در زمین را به دست نیاورد و تا پایان نیمکت‌نشین بود.

یاران محرمی روز جمعه هفته جاری در چهارمین مسابقه فصل ۲۳-۲۰۲۲ لیگ یک کرواسی به مصاف واراژدین خواهند رفت و سه‌شنبه شب هفته آینده در ورزشگاه ماکسیمیر در بازی برگشت پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا مقابل لودوگورتس بلغارستان قرار می‌گیرند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دارم دلبری مانند تو