ابراز امیدواری نسبت به بازگشت سرخابی ها به لیگ قهرمانان آسیا/ توپ طلای 2022 به یک مسلمان می رسد


ابراز امیدواری نسبت به بازگشت سرخابی ها به لیگ قهرمانان آسیا/ توپ طلای 2022 به یک مسلمان می رسد

برنامه مجله فوتبالی امشب با موضوع بررسی مصدومیت وحید امیری و صدور مجوز حرفه ای برای تیم های استقلال و پرسپولیس روی آنتن رفت.

برنامه مجله فوتبال از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه آغاز شد و پس از اعلام چند خبر ورزشی، گفتگوی کوتاهی از علیرضا شهاب فیزیوتراپ تیم ملی درباره مصدومیت وحید امیری پخش شد.

فیزیوتراپ تیم ملی : وحید امیری به جام جهانی می رسد

علیرضا شهاب درباره آخرین وضعیت مصدومیت کمر وحید امیری توضیحاتی داد و ابراز امیدواری کرد تا او به جام جهانی برسد.

علیرضا شهاب فیزیوتراپ تیم ملی درباره مصدومیت وحید امیری گفت: امیری تحت عمل جراحی دیسک کمر قرار گرفته و پس از مراحل نقاهت، درمان فیزیوتراپی او آغاز شد. در مرحله اول سعی کردیم تمرینات را به صورت کنترل شده پیش ببریم و خداروشکر پیشرفت روز به روز داشت.

او گفت: سپس ما توانستیم وضعیت را از تمرینات کنترل شده به نرم دویدن در زمین فوتبال تغییر دهیم‌. ان شاالله سه ماه پس از عمل جراحی مرحله بعدی را پیش می بریم و با ارزیابی وضعیت امیری و مشورت با پزشکانش، زمان بازگشت او به فوتبال را مشخص می کنیم‌ و ان شاالله شاهد حضور او در جام جهانی خواهیم بود.

سپس گزارشی از زمان ورود var به لیگ ایران پخش شد و طبق صحبت‌های وزیر ورزش این تکنولوژی در نیم فصل دوم فصل جاری به ایران می‌آید و احتمالا در سال آینده بتوان از آن استفاده کرد.
مهمان برنامه امشب مصطفی زارعی مدیر صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌های فدراسیون فوتبال بود تا درباره مجوز حرفه‌ای سرخابی‌ها بحث شود.

زارعی گفت: سال گذشته این باشگاه‌ها نتوانستند مجوز را دریافت کنند و امسال با توجه به تغییر فرمت لیگ قهرمانان آسیا که از شهریور سال آینده آغاز می‌شود، فرآیند صدور مجوز هم از دی ماه آغاز می‌شود و باشگاه‌ها این فرصت را دارند تا آن زمان مشکلات و نواقص خود را رفع کنند.

او گفت:کمیته صدور مجوز فدراسیون فوتبال هم که سال گذشته تعلیق شده بود، تلاش می‌کنیم تا شهریور ماه رفع تعلیق کنیم. من این نوید را می‌دهم که دیگر مشکلات قبلی را در صدور مجوز حرفه‌ای شاهد نباشیم.

فرزاد نادری مدیر کمیته حرفه‌ای سازی باشگاه استقلال هم پشت خط برنامه آمد و درباره وضعیت استقلال گفت: تقریبا تمام مدارک درخواستی از سوی باشگاه استقلال تهیه شده و نواقص در حال برطرف شدن است.

نادری بیان کرد: کمیته صدور مجوز قبلی در فدراسیون فوتبال بسیار ضعیف عمل می‌کردند و هیج راهنمایی و کمکی به ما نمی‌کردند، اما امیدواریم کمیته جدید با مدیریت زارعی مشکلات برطرف می‌شود. ان شاالله سال آینده استقلال با رفع نواقص در آسیا شرکت خواهدکرد.

سهیل مهدی مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ هم پشت خط آمد تا درباره سازوکار معرفی تیم‌ها به لیگ قهرمانان صحبت کند. دو گفت: این سازوکار هنوز مشخص نیست و سعی می‌کنیم به زودی آن را مشخص کنیم.

در ادامه برنامه هم مطابق هر شب اخباری از نقل و انتقالات فوتبال خارجی پخش شد. رقابت سیتی و چلسی بر سر کوکوریا مدافع برایتون و تلاش یونایتد برای جذب فرانکی دیونگ هافبک بارسلونا مهمترین این اخبار بود.

در پایان برنامه گزارشی از شانس‌های برتر کسب توپ طلای سال ۲۰۲۲ پخش شد و احتمالا این توپ به یک ستاره مسلمان مثل کریم بنزما یا محمد صلاح خواهد رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...