50 ویژه برنامه عید غدیر در گچساران برگزار شد


 50 ویژه برنامه عید غدیر در گچساران برگزار شد

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران گفت: از ۲ روز گذشته تاکنون ۵۰ ویژه برنامه عید غدیر همراه با آیین های با نشاط در مناطق مختلف این شهرستان برگزار شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در گچساران، «اورنگ نارکی» گفت: برپایی کاروان های شادی به همت کانون های مساجد مناطق شهری و روستایی و جشن های محله ای از مهمترین برنامه های عید غدیر در گچساران است که در فضایی شاد در حال برگزاری است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد گچساران با اشاره به اینکه چهار پرچم بنیاد غدیر به کانون های فرهنگی هنری مساجد گچساران اهدا شد،تاکید کرد:این پرچم ها برای اهتزاز و تبرک در کاروان های شادی پیش از عید غدیر به کانون های فرهنگی هنری مساجد این شهرستان تحویل داده شده بود.

وی افزود: برگزاری جشن های عید تا عید با نقش آفرینی هنرمندان این شهرستان که با مشارکت شهرداری شهر دوگنبدان برگزار شده از دیگر برنامه های عید غدیر امسال در این شهرستان بوده است.

نارکی همچنین از توزیع رایگان ۳۰۰ بسته گوشت قرمز ۱.۵کیلوگرمی بین نیازمندان این شهرستان به مناسبت این عید فرخنده اسلامی خبر داد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران تاکید کرد: برپایی نمایشگاه آثار خوشنویسی با حضور ۲۰تن از هنرمندان واساتید انجمن خوشنویسان اداره فرهنگ وارشاد اسلامی این شهرستان از دیگر ویژه برنامه های عید غدیرامسال بوده است.

وی افزود: این آیین که در خیابان شهید بلادیان شهر دوگنبدان برگزار شد با استقبال هنردوستان گچسارانی مواجه شد.

نارکی در پایان خاطر نشان کرد: به منظور آشنایی شهروندان با هنرمندان خوشنویسی این نمایشگاه با اجرای زنده هنرمندان در خیابان بلادیان که نقطه مرکزی شهر دوگنبدان است دایر شد.

پایان پیام/630

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل