اجرای طرح «احسان رضوی، سفره ی علوی» در عید غدیر در کرمانشاه


اجرای  طرح «احسان رضوی، سفره ی علوی» در عید غدیر در کرمانشاه

امامیان، با اشاره به اجرای طرح «احسان رضوی، سفره ی علوی» در عید غدیر در کرمانشاه، گفت: بیش از ۵۰ هزار نفر از مردم کرمانشاه در عید غدیر میهمان سفره ی علوی می شوند.

سید محمدجعفر امامیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه، به مناسبت عید سعید غدیر با همت خادمیاران رضوی و بنیاد احسان ستاد اجرای فرمان امام خمینی(ره) سفره علوی برپا شد، گفت: ۵۰ هزار پرس غذای گرم در ۲۴ آشپزخانه سراسر استان طبخ می شود.

دبیر کانون های خدمت رضوی استان کرمانشاه ،افزود: غذا توسط کانون های محله ای، منطقه ای و شهرستان ها طبخ و در مراسمات جشن عید غدیر بین مردم ولایت مدار استان همچنین مناطق محروم توزیع خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد:عید غدیر، یک عید اصیل اسلامى است. چرا که روز هجدهم ذى الحجه را مسلمانان در سه قرن اول، به این عنوان جشن می گرفته ‏اند.

امامیان با بیان اینکه عید غدیر یکی از بزرگ ترین اعیاد شیعیان است،تصریح کرد: اگر مردم از همان ابتدا واقعه بزرگ غدیر را مانند عاشورا با عظمت برگزار می کردند؛ ولایت امیر المومنین تثبیت شده وتمام مشکلاتی که برای امت اسلامی به واسطه جایگزین شدن افراد نا صالح در جایگاهی که به آنها انتصاب نداشت، به وجود نمی آمد.

دبیر کانون های خدمت رضوی استان کرمانشاه ،اظهار کرد:خادمیاران رضوی علاوه بر برنامه احسان رضوی به مناسبت این ایام فرخنده طرح جشن عید غدیر واطعام با حضور ۱۵۰ نفر از ایتام و سادات را در شب عید برنامه ریزی نموده اند.

پایان پیام/712

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس / سلفی نوید محمدزاده و فرشته حسینی