ثبت تراز مثبت 3600 میلیاردی موسسه ملل


ثبت تراز مثبت 3600 میلیاردی موسسه ملل

موسسه اعتباری ملل در پنج سر فصل اصلی درآمدی توانست ۲۷ هزار و ۷۶۲ میلیارد ریال درآمد کسب کند.

به گزارش بنکر (Bankerموسسه اعتباری ملل در پنج سر فصل اصلی درآمدی توانست ۲۷ هزار و ۷۶۲ میلیارد ریال درآمد کسب کند و همچنین هزینه های این بانک در سه سر فصل اصلی به ۲۲ هزار و ۵۰۳ میلیارد ریال رسید که حاصل آن ثبت تراز درآمدی مثبت پنج هزار و ۲۵۹ میلیارد ریال در سرفصل های اصلی درآمدی و هزینه ای است.

ثبت تراز مثبت 3600 میلیاردی موسسه ملل

براساس تازه ترین گزارش ماهیانه موسسه اعتباری ملل منتهی به پایان تیرماه سال جاری در پنج بخش اصلی درآمدی شامل درآمدهای تسهیلاتی، سپرده گذاری، اوراق بدهی، سرمایه گذاری و کارمزد، ۲۷ هزار و ۷۶۲ میلیارد ریال درآمد محقق کرد و در بخش هزینه ها شامل هزینه سود سپرده های سرمایه گذاری، مالی و کارمزد هم ۲۲ هزار و ۵۰۳ میلیارد ریال هزینه کرد که حاصل تراز مثبت پنج هزار و ۲۵۹ میلیارد ریال بود.

ثبت تراز مثبت 3600 میلیاردی موسسه ملل

در این دوره مهمترین بخش درآمدی بانک ها و موسسات مالی یعنی درآمد حاصل از تسهیلات پرداختی برای این موسسه اعتباری ملل ۲۶ هزار و ۶۹ میلیارد ریال درآمد داشت و در مقابل سود اختصاص داده شده به سپرده ها ۲۲ هزار و ۴۷۲ میلیارد تومان هزینه داشته است که حاصل آن ثبت تراز مثبت سه هزار و ۵۹۷ میلیارد ریال در این بخش بود که در مقایسه با دور مشابه سال گذشته نزدیک به ۱۹۶ درصد رشد داشته است.

موسسه ملل در دومین بخش مهم درآمدی یعنی درآمد کارمزدی دراین دوره ۲۲۴ میلیارد ریال درآمد کسب کرد و در مقابل ۳۰ میلیارد ریال هزینه پرداخت کرد که حاصل آن ثبت تراز مثبت ۱۹۴ میلیارد ریال بود.

مانده تسهیلات اعطایی این مو سسه به ۳۰۷ هزار میلیارد ریال رسید که حاکی از رشد بیش از ۳۶ درصدی نسبت به دوره مشابه سال گذشته است و در بخش حذب منابع توانست ۲۷ درصد منابع خود را افزایش دهد و مانده سپرده ها به رقم ۳۸۹ هزار میلیارد ریال افزایش یافت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان