اوبامیانگ: مدل مویم برابر تاتنهام به خاطر پدربزرگم بود


اوبامیانگ: مدل مویم برابر تاتنهام به خاطر پدربزرگم بود

پی‌یر امریک اوبامیانگ، مهاجم بارسلونا، راز مدل موی خاصش در دیدار برابر تاتنهام را فاش کرد.

به گزارش "ورزش سه"، اوبامیانگ در طول دوران حضورش در لیگ برتر و آرسنال همیشه مدل موی یکسانی داشت اما هواداران متوجه تغییری در مدل موی او برابر تاتنهام شده بودند.
این بازیکن آمار درخشانی برابر تاتنهام داشت و موفق شد در 12 دیداری که برابر این تیم قرار گرفت، هشت بار دروازه آنها را باز کند اما اتفاق جالبی باعث شد که این بازی برای او به یک تقابل خاص تبدیل شود.
اوبامیانگ در مستند «همه یا هیچ» آمازون پرایم که روز پنج‌شنبه به صورت کامل منتشر خواهد شد، در این باره گفت:«هیچکس چیزی از این ماجرا نمی‌داند و این اولین باری است که من آن را مطرح می‌کنم. این که چرا همیشه در دیدار برابر آرسنال این مدل مو را انتخاب می‌کردم.»

اوبامیانگ: مدل مویم برابر تاتنهام به خاطر پدربزرگم بود

این ستاره فعلی بارسلونا درباره این تصمیم اظهار داشت:«من در سال 2016 پدربزرگم را از دست دادم و ما آن روز برابر تاتنهام به میدان رفته بودیم. بنابراین من همیشه وقتی مقابل آنها بازی می‌کردم ستاره‌ای روی سرم داشتم چون آن روز توانستم دو گل برای او به ثمر برسانم و واقعا از این موضوع خوشحال بودم. از آن به بعد همیشه این کار را برای او انجام می‌دادم و دلیلم برای انتخاب این مدل همین بود.»
او درباره احساسی که از گلزنی در این بازی داشت اضافه کرد:« مطمئنا احساس بسیار خوبی است. من در چندین دربی گلزنی کردم و با این احساس به خوبی آشنا هستم و می‌دانم که چقدر برای بازیکنی که موفق به گلزنی می‌شود لذتبخش است.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس