تغذیه مبتنی بر زیست شناسی برای پت شاپ


تغذیه مبتنی بر زیست شناسی برای پت شاپ

در طول ده ها هزار سال، سگ ها کاملاً با زندگی خود با انسان سازگار شده‌اند. با انجام این کار، توانایی آنها در هضم کربوهیدرات ها، مانند نشاسته، به طور قابل توجهی بهبود یافته است.

غذایی که شما تهیه می کنید می تواند تفاوت بزرگی در سلامت و شادی مادام العمر سگ یا گربه شما ایجاد کند. پت شاپ ملودی مهربانی، تغذیه مبتنی بر زیست شناسی را با پشتیبانی از تحقیقات علمی آینده نگر، با گزینه های موجود برای گربه ها و سگ های سالم در هر سن و نیاز ارائه می دهد.

در مورد مواد تشکیل دهنده غذای سگ و گربه خود مطمئن نباشید. اینجا پت شاپ ملودی مهربانی راهنمای ما در مورد مواد تشکیل دهنده غذای سگ و گربه است.

تغذیه مبتنی بر زیست شناسی برای پت شاپ

غلات - برای سگ خوب یا بد؟

شاید شنیده باشید یا خوانده باشید که غلات موجود در غذای سگ مضر است. با این حال، از نظر علمی، دلیلی برای محکوم کردن غلات و کربوهیدرات های موجود در آن وجود ندارد. توضیح این دیدگاه در تاریخ تکامل گرگ ها به سگ نهفته است: در طول ده ها هزار سال، سگ ها کاملاً با زندگی خود با انسان سازگار شده‌اند. با انجام این کار، توانایی آنها در هضم کربوهیدرات ها، مانند نشاسته، به طور قابل توجهی بهبود یافته است.

چه زمانی باید به سگ خود غذای بدون غلات بدهید؟

آنزیم گوارشی که نشاسته را هضم می کند در سگ ها 7 برابر گرگ ها فعال است. تحقیقات همچنین بسیاری از نشانه های دیگر را پیدا کرده است که نشان می دهد سگ ها می توانند از کربوهیدرات ها به خوبی استفاده کنند. بنابراین، از دیدگاه امروزی، می توان گفت که غلات و سایر کربوهیدرات ها لزوماً برای تغذیه سگ نامناسب نیستند.

در عوض، تصمیم گیری در مورد اینکه آیا باید به سگ غذای حاوی غلات داده شود، بسیار بیشتر به «تحمل فردی» سگ بستگی دارد، یعنی غذای بدون دانه فقط برای سگ هایی با عدم تحمل غلات یا آلرژی اثبات شده ضروری است و این خیلی کمتر اتفاق می افتد از آن چیزی که بسیاری معتقدند.

تغذیه مبتنی بر زیست شناسی برای پت شاپ

غذای گربه چیست؟

احتمالاً قبلاً کلمه گوشتخوار را شنیده‌اید، اما آیا تا به حال نام گوشتخوار اجباری را شنیده‌اید؟ تمام خانواده گربه ها یکی هستند، به این معنی که خوردن گوشت برای آنها یک ضرورت بیولوژیکی است. پروتئین در رژیم غذایی گربه بسیار مهم است و در اینجا دلیل آن است. گربه ها توانایی محدودی در تجزیه کربوهیدرات ها برای ساخت گلوکز دارند که البته بزرگترین منبع سوخت برای سلول های ما و چیزی است که به ما انرژی می دهد. در عوض، آنها از فرآیندی به نام گلوکونئوژنز استفاده می کنند! این فرآیند یک ماده غیر کربوهیدراتی را به گلوکز تبدیل می کند و احتمالاً می توانید حدس بزنید که چه ماده ای برای گربه ها پروتئین است! گربه‌ها آنقدر به پروتئین وابسته هستند که اگر برای تامین انرژی مورد نیاز خود کافی نباشند، شروع به تجزیه عضلات و اندام‌های بدن خود می‌کنند تا آن را جبران کنند.

تغذیه مبتنی بر زیست شناسی برای پت شاپ

پس این چیزی که در کاسه غذا می ریزید چیست؟ به پروتئین بالا فکر کنید نه کربوهیدرات بالا. در حالی که پروتئین باید بیشتر رژیم غذای گربه را تشکیل دهد، سایر مواد مغذی نیز مهم هستند. بهترین غذاها برای گربه ها باید شامل مواردی مانند سلولز یا چیزی باشد که ما معمولاً به عنوان فیبر نامحلول می شناسیم. پروبیوتیک ها نیز مانند ما انسان ها به بهینه سازی هضم کمک می کنند. اسیدهای چرب امگا نیز باید در این لیست باشند، این باعث درخشندگی کت گربه شما می شود.

چه گوشتی برای گربه من بهتر است؟

قبل از شروع خرید از قصابی، ارزش این را دارد که بدانید همه پروتئین ها به یک اندازه تولید نمی شوند. همه چیز به اسیدهای آمینه برمی گردد. آمینو اسیدها اجزای سازنده پروتئین هستند. چرا این موضوع برای انتخاب بهترین نوع پروتئینی که گربه شما باید بخورد اهمیت دارد؟ خوب، یک رژیم غذایی پروتئینی با کیفیت واقعاً دارای تمام آمینو اسیدهای ضروری است که یک گربه نمی تواند برای خود بسازد. بهترین منبع گوشت خام اندام است - به قلب، کبد و کلیه فکر کنید. این مربوط به چیزی است که جد گربه شما، گربه وحشی، در طبیعت می خورد - کل طعمه، گوشت، روده و همه چیز! ممکن است برای شما خیلی خوشمزه به نظر نرسد، اما دوست شما که خرخر می کند مطمئنا سپاسگزار شما خواهد بود. به عنوان یک امتیاز، گوشت اندام نیز مملو از ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز برای نگه داشتن گربه در شرایط عالی است.

نتیجه

مواد اولیه طبیعی با بالاترین کیفیت بهترین نقطه شروع برای محصولات پت شاپ ملودی مهربانی است. از طریق پردازش ملایم، تمام ویتامین ها و مواد مغذی حفظ می شوند و غذای سگ و گربه متعادل و مناسب گونه ما ایجاد می شود. غذای خوشمزه و قابل تحمل ما بسیاری از دوستان پشمالو و صاحبان آنها را خوشحال می کند. ما به طور کلی از افزودنی هایی مانند شکر، رنگ ها، طعم دهنده ها و مواد نگهدارنده اجتناب می کنیم. می توانید روی این حساب کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حیوانات خانگی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو / دلخوری رابعه اسکویی از مازیار لرستانی پس از شایعه ازدواج‌شان