رازی که بر ملا شد؛ تلاش نافرجام توپچی‌ها برای صید مسی و پیکه


رازی که بر ملا شد؛ تلاش نافرجام توپچی‌ها برای صید مسی و پیکه

آرسن ونگر، سرمربی آرسنال فاش کرد که این باشگاه همزمان با خرید سسک فابرگاس، می خواست مسی و پیکه را هم به این تیم بیاورد.

به گزارش رکنا، رسانه انگلیسی "دیلی استار" فاش کرد توپچی‌ها سعی کردند در همان زمان که سسک فابرگاس را از بارسلونا جذب کردند، شرایط حضور جرارد پیکه و لیونل مسی را به شمال لندن فراهم کنند. در واقع، سرمربی اسبق آرسنال آرسن ونگر فاش کرده است که این باشگاه حتی با غول‌های کاتالونیایی تماس گرفته است تا در مورد در دسترس بودن این زوج جویا شود.

ونگر این موضوع را در جریان حضور در برنامه «علیه شانس - سسک فابرگاس، پاس استاد» که این هفته از شبکه ITV4 پخش می‌شود و جزئیات دوران حضور این بازیکن اسپانیایی در آرسنال، بارسلونا، چلسی و موناکو را نشان می‌دهد، افشا کرد.

ونگر در این برنامه گفت:صادقانه بگویم هنگام جذب سسک، با مسی و پیکه نیز تماس گرفتیم. پیکه در نهایت تصمیم گرفت به منچستریونایتد برود، فابرگاس تصمیم گرفت به ما ملحق شود و البته بارسلونا مسی را حفظ کرد!

فابرگاس در سپتامبر 2003 در سن 16 سالگی از بارسلونا به آرسنال پیوست و کمی بیش از یک ماه بعد در بازی جام اتحادیه مقابل روترهام یونایتد اولین بازی خود را برای توپچی‌ها انجام داد.

او 303 بازی برای تیم شمال لندن انجام داد و به آن‌ها کمک کرد تا جام حذفی 2005 را ببرند و در لیگ قهرمانان 2006 نایب قهرمان شوند. او در سال 2012 به بارسا بازگشت.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در