آپدیت جدید زیرسیستم ویندوز 11 برای اندروید، اجرای بازی‌ها را بهبود می‌بخشد


آپدیت جدید زیرسیستم ویندوز 11 برای اندروید، اجرای بازی‌ها را بهبود می‌بخشد

جدیدترین به‌روزرسانی ویندوز ۱۱ برای زیرسیستم اندروید، سازگاری آن را برای اجرای بازی‌های پلتفرم موبایلی گوگل افزایش می‌دهد.

مایکروسافت درحال ارائه‌ی پیش‌نمایش جدید زیرسیستم اندروید برای ویندوز ۱۱ است و فعلاً آن را دردسترس کاربران اینسایدر قرار داده است. این آپدیت شامل بهبودهایی در سازگاری اجرای بازی‌های اندروید و همچنین بهبود عملکرد اسکرول، شبکه و پایداری می‌شود.

به گزارش WindowsCentral، به‌روزرسانی امروز، شماره‌ی نسخه‌ی زیرسیستم اندروید را به ۲۲۰۶٫۴۰۰۰۰٫۱۵٫۰ ارتقا می‌دهد و کاربران پس از نصب می‌توانند برای اجرای بازی‌های اندروید از جوی استیک‌ و گیم‌پد بهره ببرند. علاوه‌براین آپدیت جدید، از هدف‌گیری با استفاده از کلیدهای جهت‌نما پشتیبانی می‌کند.

در ادامه به موارد جدید اضافه‌شده به آپدیت زیرسیستم اندروید در ویندوز ۱۱ اشاره می‌کنیم:

تجربه‌ی کاربری بهتر در چندین برنامهامکان اجرای بازی با جوی‌استیکسازگاری با گیم‌پد در بازی‌هاسازگاری برای هدف‌گیری در بازی‌ها با کلید‌های جهت‌داربهبودهای پیمایشبهبود شبکهحداقل ابعاد پنجره‌ی اندروید به‌طور پیش‌فرض 220dp استبهبود عملکرد هنگامی‌ شناسایی VPN پشتیبانی‌نشدهتغییر وضعیت جدید برای مشاهده و ذخیره‌ی داده‌های تشخیص‌داده‌شده در برنامه‌ی Windows Subsystem for Android Settingsبه‌روزرسانی‌های امنیتیافزایش پایداریبهبودهای گرافیکی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل