تولد یک تیم جدید در فوتبال تبریز


تولد یک تیم جدید در فوتبال تبریز

باشگاه مس سونگون ورزقان در رشته فوتبال هم تیم داری خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه مس سونگون ورزقان بعد از موفقیت در رشته فوتسال، فعالیت خود را در چند رشته دیگر شروع کرد. بعد از تیم داری در رشته هایی چون تکواندو، دوومیدانی، شطرنج و شنا، آنها امسال وارد عرصه بزرگی شده و والیبال و فوتبال را نشانه گرفتند.

تاسیس تیم والیبال که در لیگ یک حضور خواهد داشت، قطعی شده و پروژه بعدی، فوتبال است؛ از چندی پیش اخباری در این خصوص مطرح شد تا این که این هفته، موضوع یاد شده وارد فاز نهایی خود شد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، شاهد تولد یک تیم فوتبال دیگر در تبریز خواهیم بود.

فوتبال تبریز که زمانی با حضور شهرداری، ماشین سازی و تراکتور، سه نماینده در لیگ برتر داشت، با سقوط ماشین به دسته دو، اینک در مجموع دو لیگ برتر و لیگ یک، تنها یک نماینده (تراکتور) دارد. با اضافه شدن تیم فوتبال به مس سونگون، شاید این تیم بتواند تبریز را از تک تیمی بودن در سطح اول رها کند چرا که با توجه به شرایط ماشین، انتظار زیادی از این تیم نمی رود.

خرید سهمیه تیم شاهین بندرعامری، تصمیم نهایی مس سونگون ورزقان برای حضور در لیگ دسته دوم فوتبال ایران بود. با توجه به تغییرات اخیر در راس مدیریت این باشگاه و حضور رسول خطیبی به جای محمدرضا کافی، به نظر می رسد که پروسه تشکیل تیم فوتبال، طی روزهای آینده سریع تر پیش برود. سونگونی ها امیدوارند با تجربه هایی که خطیبی در عرصه فوتبال دارد، ورود موفقی به تیمداری در این رشته داشته باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج