جهاد دانشگاهی در گام دوم انقلاب موثرتر عمل خواهد کرد


جهاد دانشگاهی در گام دوم انقلاب موثرتر عمل خواهد کرد

رییس جهاد دانشگاهی در مراسم تجدید میثاق جهادگران جهاد دانشگاهی با آرمان‌های امام خمینی (ره) تاکید کرد: همه تلاشگران جهاد دانشگاهی در تجدید عهد با بنیانگذار کبیر انقلاب وعده می‌دهند که به عنصر کار جهادگرانه و کار برای خدا توجه بیشتری کرده و در گام...

جهاد دانشگاهی در گام دوم انقلاب موثرتر عمل خواهد کرد

به گزارش گروه علم و آموزش ایران اکونومیست روح‌الله دهقانی فیروزآبادی که امروز دوشنبه و در آستانه چهل و دومین سالگرد تاسیس جهاد دانشگاهی با همراهی جمعی از تلاشگران سازمان جهاددانشگاهی برای تجدید میثاق با بنیانگذار کبیر انقلاب در حرم مطهر امام خمینی (ره) حضور یافته بود، در سخنانی با بیان اینکه، انقلاب اسلامی بر سه رکن "استقلال"، "آزادی" و "جمهوری اسلامی" بنا شده است، افزود: در واقع استقلال در زمینه دانش، نوآوری، فناوری و فرهنگ از اهمیت والا و ارزش بسیاری برخوردار است.

جهاد دانشگاهی در گام دوم انقلاب موثرتر عمل خواهد کرد

وی ضمن تاکید بر حرکت سازمان جهاد دانشگاهی در خودکفایی هرچه بیشتر کشور افزود: جهاد دانشگاهی بر خود وظیفه می‌داند که به سمت استقلال و تا حصول نهایی خودکفایی کشور در تمام زمینه ها حرکت کند.

رییس جهاد دانشگاهی نقش نیروی انسانی توانمند و نخبه و همچنین تجهیزات و زیرساخت ها برای تبدیل اندیشه به ثروت را بسیار موثر دانست و در عین حال تاکید کرد: به طور حتم موفقیت چشمگیر در عرصه تبدیل اندیشه به ثروت در مسیری غیر از حرکت جهادی و کار برای رضای خداست نیست.

دهقانی فیروزآبادی با تاکید بر اینکه، جهاددانشگاهی همواره مورد توجه رهبر معظم انقلاب بوده است، گفت: همین جهاد است که به عِده و عُده( نیروی انسانی توانمند و تجهیزات) رنگ و بویی دیگر می‌دهد.

وی ضمن دعوت جهادگران جهاد دانشگاهی به تلاش مجدانه، خستگی‌ناپذیری و ایثار خاطرنشان کرد: به درستی همین جهاد به معنای واقعی کلمه بود که سبب پیروزی کشورمان در دوران دفاع مقدس شد.

جهاد دانشگاهی در گام دوم انقلاب موثرتر عمل خواهد کرد

رییس سازمان جهاد دانشگاهی در ادامه تاکید کرد: ما به عنصر کار جهادگرانه و کار برای خدا بسیار توجه خواهیم کرد و این وعده را می‌دهیم که در گام دوم انقلاب اسلامی موثرتر عمل کنیم.

وی همچنین در آئین تجدید میثاق با آرمان های امام راحل (ره) وعده داد که همه جهادگران جهاد دانشگاهی با امام راحل (ره) و رهبری عهد و پیمان می بندند که در مسیر نوآوری، علم و فناوری و آرمان‌های انقلاب با تمام وجود گام بردارند.

جهاد دانشگاهی در گام دوم انقلاب موثرتر عمل خواهد کرد

آئین میثاق جهادگران جهاد دانشگاهی امروز (۱۲ مردادماه ۱۴۰۱) در حرم امام خمینی (ره) برگزار شد. علی منتظری، رییس سابق جهاد دانشگاهی و رییس پژوهشکده علوم بهداشتی، حمیدرضا طیبی رییس سابق جهاد دانشگاهی، محمد حسین ایمانی خوشخو سرپرست پارک علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاد دانشگاهی، محمدصادق بیجندی معاون آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی و جمعی از جهادگران در این مراسم حضور داشتند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی