گرانیت ژاکا:/ امیدوارم این تجربه برای هیچ‌کس تکرار نشود


گرانیت ژاکا:/ امیدوارم این تجربه برای هیچ‌کس تکرار نشود

گرانیت ژاکا، کاپیتان سابق آرسنال احساس می‌کند که رابطه‌اش با هواداران در یک سال گذشته بهبود یافته است.

به گزارش "ورزش سه"، حدود سه سال قبل و در دیدار آرسنال برابر کریستال پالاس بود که گرانیت ژاکا، ستاره سوئیسی این تیم با هواداران خودی درگیر شد و در نهایت این بازیکن تا آستانه جدایی از باشگاه نیز پیش رفت. اما حالا گرانیت ژاکا مدعی شد اوضاع بهتر شده و او می‌خواهد محبت طرفداران آرسنال را در زمین جبران کند.
گرانیت ژاکا به سایت باشگاه گفت: "اوضاع خیلی خوب است، من همیشه می‌خواستم شرایط را تغییر دهم تا با هواداران رابطه خوبی داشته باشم. من همیشه به مردم احترام می‌گذاشتم و در آن لحظه شاید برای هر دو طرف سوء تفاهم پیش آمد، اما این داستان برای من تمام شده است.

گرانیت ژاکا:/ امیدوارم این تجربه برای هیچ‌کس تکرار نشود

خیلی بیشتر از مردم عشق و علاقه می‌بینم و وظیفه من این است که این محبت را در زمین برای آنها جبران کنم. هواداران می‌دانند که من چگونه فردی هستم و هر بار با 100 درصد توانم برای این باشگاه بازی می‌کنم. من الان نزدیک به 30 سال دارم و مهم بود که نه‌تنها برای خودم، بلکه برای آینده بازیکنان جوان حاضر در آرسنال که 19، 20 یا 21 سال سن دارند نیز در این مورد صحبت کنم.

امیدوارم هیچ کس تجربه‌ای مشابه من در این رابطه نداشته باشد و باید به طرفداران هم بگویم که این شرایط به این راحتی هم نبود. این بهترین راه حل برای اقدام علیه یک بازیکن نیست. همه ما با تمام توان برای آرسنال بازی می‌کنیم، اما گاهی اوقات شرایط خوب پیش می‌رود و در برخی موارد خیر. اما هدف همه ما این است که آرسنال تا جایی که ممکن است به موفقیت دست یابد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج