فابرگاس: آرسنال حالا واقعا هیجان‌انگیز است


فابرگاس: آرسنال حالا واقعا هیجان‌انگیز است

سسک فابرگاس، ستاره سابق آرسنال، با ستایش از میکل آرتتا، سرمربی این تیم، می‌گوید هواداران فصل آینده باید منتظر اتفاق‌هایی هیجان‌انگیز برای تیم محبوب‌شان باشند.

به گزارش "ورزش سه"، سسک فابرگاس، ستاره سابق آرسنال، معتقد است این تیم با هدایت میکل آرتتا در مسیر درستی حرکت می‌کند. او می‌گوید توپچی‌ها امسال تابستان در بازار نقل و انتقالات عالی کار کردند و هواداران فصل آینده باید منتظر درخشش خارق‌العاده آرسنال و اتفاق‌هایی هیجان‌انگیز برای تیم‌شان باشند.

فابرگاس در روزهای اخیر خبرساز شد چرا که این ستاره سابق بارسلونا و آرسنال به عنوان بازیکن آزاد به تیم کوکو پیوست که در سری ب ایتالیا بازی می‌کند. او البته بخشی از سهام باشگاه ایتالیایی را خریده است و از این پس یکی از سهامداران عمده کوکو خواهد بود.

آرسنال امسال تابستان پنج خرید جذاب انجام داده است. گابریل ژسوس و اولکساندر زینچنکو از منچسترسیتی به این تیم پیوستند و فابیو ویرا از پورتو و مارکینیوش از سائوپائولو دیگر خریدهای مهم توپچی‌ها بودند. گفته می‌شود پرونده نقل و انتقالات تابستانی برای این تیم هنوز بسته نشده و میکل آرتتا اصرار دارد تیمش در برخی پست‌ها تقویت شود.

فابرگاس: آرسنال حالا واقعا هیجان‌انگیز است

فابرگاس در مصاحبه با اسکای اسپورتز گفت:" میکل کارش را عالی انجام می‌دهد. ادو هم به نظر من عالی کار می‌کند. ادو اهل فوتبال است. مدیری صبور که خیلی خوب می‌داند برای ساخت یک پروژه جذاب چه باید کرد. این کاری نیست که یکی دو روزه بتوان انجام داد. بازار گاهی به شما اجازه نمی‌دهد بازیکن مناسب جذب کنید. گاهی خریدهای شما جوان هستند و نیاز به فرصت دارند. ولی آرسنال این مرحله را رد کرده و بازیکنان جوان‌ترش حالا دیگر خیلی بی‌تجربه نیستند.

آرسنال در برخی پستها تیمش را عالی تقویت کرده و حالا وارد فاز دیگری شده است. من بی‌صبرانه منتظر شروع فصل جدید برای توپچی‌ها هستم و می‌دانم یک فصل خیلی هیجان‌انگیز در پیش است".

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندازه گیری اندام کودک در متد مولر