راه اندازی رشته محیط بانی در هنرستان های کار و دانش


راه اندازی رشته محیط بانی در هنرستان های کار و دانش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، ضیاالدین الماسی در همایش منطقه‌ای مدیران حفاظت محیط زیست کشور در سرعین گفت: در دو استان خوزستان و فارس، جذب دانش آموز در شاخه کار و دانش و در رشته محیط...

راه اندازی رشته محیط بانی در هنرستان های کار و دانشبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، ضیاالدین الماسی در همایش منطقه‌ای مدیران حفاظت محیط زیست کشور در سرعین گفت: در دو استان خوزستان و فارس، جذب دانش آموز در شاخه کار و دانش و در رشته محیط بانی با استعداد ۶۰ نفر انجام می‌شود تا به تدریج و به تناسب نیاز در سایر استان‌ها نیز این رشته کار و دانش راه اندازی شود.
وی یادآور شد: با صدور مدرک دیپلم برای فارغ التحصیلان این رشته هر چند تعهد استخدامی نخواهیم داشت، اما این افراد آموزش دیده در اولویت استخدام حفاظت محیط زیست قرار خواهند گرفت.
رئیس مرکز آموزش و تربیت محیط بانی معاونت آموزش و مشارکت مردمی سازمان حفاظت محیط زیست، ضمن اشاره به درس شناخت محیط زیست به صورت اجباری در ۱۰ دانشگاه کشور برای ارائه به دانشجویان افزود: برای دانش آموزان نیز در مقاطع متوسطه دوم درس انسان و محیط زیست در نظر گرفته شده که با تعامل آموزش و پرورش سعی داریم در دوره‌های دیگر آموزشی نیز مباحث زیست محیطی مورد توجه قرار گیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!