برنامه همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت عید سعید غدیر برگزار شد


 برنامه همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت عید سعید غدیر برگزار شد

انوری،گفت: بمناسبت عید غدیر همایش پیاده روی خانوادگی برگزار و در حاشیه این برنامه ۴۰ غرفه نمایشگاهی همچون مذهبی، فرهنگی، ورزشی، کودکان و نوجوانان و پویش های مختلف برگزار شده است.

ابوذر انوری در حاشیه مراسم همایش پیاده روی خانوادگی ،در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه با تبریک روز عید غدیر ،گفت: در دهه امامت و ولایت، اقدامات خوبی در سطح شهرستان انجام شده از جمله ذبح ۱۱۰ راس قربانی با همکاری ادارات، نهاد ها و خیرین و هر شب در فضای پارک ها در ۸ منطقه شهرداری در سطح شهرستان کرمانشاه اجرا شده است.

فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه، با اشاره به برگزاری به مناسبت عید غدیر، رزمایشی بزرگ به مواسات و همدلی طبق فرمایش مقام معظم رهبری ،افزود: آئین نهضت کمک مومنانه، توزیع ۲۵ هزار بسته معیشتی در سطح استان کرمانشاه به مناسبت گرامیداشت دهه ولایت و امامت در محل بلوار طاق بستان مجموعه ورزشی امام خمینی برگزارشد و در سطح شهرستان ۶ هزار خانواده نیازمند به صورت سامانه ایی شناسایی شده که توسط گروه های جهادی بسیج، بسته ها به دست نیازمندان رسیده است.

وی با اشاره به اهمیت روز غدیر ،خاطر نشان کرد:اهمیت روز عید غدیر به این دلیلی است که اثبات ولایت و امامت علی (ع) در این روز اتفاق می‌افتد. از همه مهمتر غدیر تثبیت اتحاد امیر المومنین (ع) با پیامبر اکرم (ص) و یکی بودنشان است.

انوری ،تصریح کرد: در روز عید غدیر در سطح استان ۵۰ هزار پرس غذا که ۲۴ هزار پرس مربوط به شهرستان کرمانشاه است پخت و در مسیر میدان معلم تا میدان طاقبستان سفره ایی انداخته شد که همه مهمان سفره علوی و حضرت علی (ع) است.

فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه ، بیان کرد: حادثه غدیر نشان داد که بزرگ ترین و مهم ترین سند بر فضیلت و برتری حضرت علی(ع) بر تمام صحابه و یاران پیامبر اسلام(ص) در آن زمان بوده است، و مهم ترین پیام این حادثه بزرگ این بود که اگر کسی این قابلیت و لیاقت را می داشت، او انتخاب می شد. پس غدیر گویای فضیلت و برتری در تمام ابعاد وجود مقدس حضرت علی(ع) است.

پایان پیام/712

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان