آتلتیک تکلیف رونالدو را مشخص کرد


آتلتیک تکلیف رونالدو را مشخص کرد

به اعتقاد نشریه آتلتیک تکلیف رونالدو مشخص شد.

به گزارش رکنا، نشریه اتلتیک مدعی شد که خروج رونالدو از منچستریونایتد در این تابستان بعید به نظر می‌رسد. جوئل گلیزر، مالک باشگاه منچستریونایتد علاقه‌مند به حضور اوست ولی بسیاری در این باشگاه دوست دارند تا رونالدو تیم را ترک کند.

لوری وایت‌ول، خبرنگار انگلیسی اتلتیک نوشت که با این حال منچستریونایتد بارها عنوان کرده که نمی‌خواهد رونالدو را به فروش رساند و تن‌هاگ نیز با تمام حواشی تصمیم دارد با این فوق ستاره کنار بیاید.

رونالدو در یک ماه گذشته حواشی زیادی برای خود و منچستریونایتد ایجاد کرده که بزرگ‌ترین آن به اقدام جنجالی در روز یکشنبه بازمی‌گردد. در بازی تیم دوم منچستریونایتد و رایو وایکانو، رونالدو که در نیمه اول تنها در مسابقه حضور داشت، تصمیم گرفت تا پایان بازی منتظر نماند و در دقیقه 80 ورزشگاه را به مقصد خانه ترک کرد. این اقدام شدیدا با ناراحتی یونایتد و تن‌هاگ مواجه شد و سرمربی منچستریونایتد عنوان کرد که به هیچ وجه این کار را نخواهد پذیرفت.

رونالدو و تن‌هاگ اکنون رابطه مناسبی ندارند ولی اتلتیک عنوان کرده که با این حال رونالدو در یونایتد باقی خواهد ماند.

چیزی که مشخص است ، این است که رونالدو در این 26 روز باقی مانده نهایت توان خود را خواهد گذاشت تا تیمی حاضر در لیگ قهرمانان اروپا پیدا کند و یونایتد را ترک کند که برخی مدعی‌اند که این اتفاق عملی نخواهد شد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی