مارتین اودگارد:/ همه کار کردم ارلینگ هالند به آرسنال بیاید


مارتین اودگارد:/ همه کار کردم ارلینگ هالند به آرسنال بیاید

مارتین اودگارد، کاپیتان جدید آرسنال، اعتراف کرد برای انتقال ارلینگ هالند به این باشگاه خیلی تلاش کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، ارلینگ هالند، ستاره جوان و سابق دورتموند، در خلال سال گذشته مورد توجه اغلب تیم‌های بزرگ فوتبال اروپا قرار داشت. اما در نهایت این گلزن نروژی پیش از شروع رسمی پنجره تابستانی به پیشنهاد منچسترسیتی پاسخ مثبت داد و راهی لیگ برتر شد. حالا مارتین اودگارد که اخیرا صاحب بازوبند کاپیتانی توپچی‌ها نیز شده، فاش کرد به هالند پیشنهاد انتقال به آرسنال را داده و البته هموطن او تصمیم دیگری در سر داشته است.

مارتین اودگارد:/ همه کار کردم ارلینگ هالند به آرسنال بیاید

مارتین اودگارد گفت: "من و ارلینگ هالند تقریبا هر روز با یکدیگر صحبت می‌کنیم. ما گروهی در اسنپ‌چت با برخی از بازیکنان تیم ملی نروژ داریم و آنجا همیشه با هم در ارتباط هستیم. ارلینگ هالند یک انسان فوق العاده و البته یک بازیکن بزرگ محسوب می‌شود. برای آرسنال ناراحت کننده است، اما هالند در ترکیب تیم جدید خود گل‌های زیادی به ثمر خواهد رساند و او به یک بازیکن فوق العاده برای منچسترسیتی تبدیل می‌شود.

من برای او در تیم جدیدش در فصل پیش رو بهترین‌ها را آرزو می‌کنم، اما به جز زمانی که ما در مقابل سیتی بازی می‌کنیم. بله، من سعی کردم ارلینگ هالند را متقاعد کنم که به آرسنال ملحق شود و همه کار برای رسیدن به این هدف انجام دادم، اما او در نهایت راهی سیتی شد."

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک خبر ناامیدکننده از آیفون17 پلاس!