یارِ غارِ تاج ول‌کن صندلی ریاست هیات فوتبال خوزستان نیست!


یارِ غارِ تاج ول‌کن صندلی ریاست هیات فوتبال خوزستان نیست!

رئیس سابق هیات فوتبال استان خوزستان به‌رغم برکناری از این سمت، هنوز کلیدهای اتاق ریاست هیات را تحویل نداده!

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در هفته اخیر بود که با توجه به اتمام مهلت قانونی ریاست عبدالکاظم طالقانی بر هیات فوتبال استان خوزستان، فدراسیون فوتبال تصمیم به انتخاب یک سرپرست جدید تا انتخابات هیات گرفت.

از این رو صدای طالقانی در آمد که چرا وی را به عنوان سرپرست منصوب نکرده‌اند تا فعلاً در سمت خود باقی بماند و انتخابات را خودش به عنوان نامزد برگزار کند. او در این یک روز بارها و بارها علیه فدراسیون هم مصاحبه کرده.

حالا با وجود اعلام رسمى حکم انتصاب سرپرست جدید هیات فوتبال استان خوزستان، عبدالکاظم طالقانى هنوز کلیدهاى ساختمان هیئت را تحویل ندادهو در عین حال به تمام کارکنان هیئت اعلام شده تا اطلاع ثانوى لازم نیست در محل کار خودشان حضور یابند!

این مقاومت از سوی طالقانی باعث شده کار هیات فوتبال به کلی تعطیل شود و وی به سبب حفظ زورکی این صندلی، باعث و بانی اصلی بروز آسیب‌هایی جدی به فوتبال استان شده باشد؛ این مسئله طی همین یکی، ۲ روز باعث اعتراض‌هایی جدی در سطح استان هم شده.

طالقانی در طول دوران ریاست مهدی تاج و سرپرستی حیدر بهاروند به یکی از مسئولان فوتبالی برای انتشار مصاحبه‌های خاص و البته حمایتی خصوصا در تقابل با منتقدان تبدیل شده بود و عموماً هم اظهاراتی عجیب و غیرواقعی داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل