وان‌پلاس نورد 20SE با تراشه هلیو G35 مدیاتک رسما معرفی شد


وان‌پلاس نورد 20SE با تراشه هلیو G35 مدیاتک رسما معرفی شد

اسمارت‌فون وان‌پلاس نورد 20SE اکنون در فهرست وبسایت AliExpress قرار گرفته است. این هندست مجهز به نمایشگری با ناچ قطره‌ای شکل در قسمت جلویی و پیکره‌بندی دوربین دوگانه 50 مگاپیکسلی روی پنل پشتی است. توان پردازشی این گجت از طریق تراشه هلیو ساخت شرکت...

اسمارت‌فون وان‌پلاس نورد 20SE اکنون در فهرست وبسایت AliExpress قرار گرفته است. این هندست مجهز به نمایشگری با ناچ قطره‌ای شکل در قسمت جلویی و پیکره‌بندی دوربین دوگانه 50 مگاپیکسلی روی پنل پشتی است. توان پردازشی این گجت از طریق تراشه هلیو ساخت شرکت مدیاتک تامین شده و باتری داخلی آن نیز از ظرفیت 5000 میلی‌آمپرساعتی برخوردار است.

وان‌پلاس نورد 20SE ارزان‌‌ترین اسمارت‌فون عرضه شده توسط کمپانی چینی محسوب می‌شود. در ادامه به بررسی کلیه اطلاعات مربوط به این هندست از جمله مشخصات، امکانات و قیمت‌گذاری وان‌پلاس نورد 20SE می‌پردازیم.

مشخصات و امکانات وان‌پلاس نورد 20SE

وان‌پلاس نورد 20SE مجهز به یک نمایشگر 6.5 اینچی IPS LCD با رزولوشن اچ‌دی پلاس (720×1612 پیکسل) و روشنایی 600 نیتی است. ناچ تعبیه شده روی نمایشگر از دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی میزبانی می‌کند. سیستم دوربین پشتی گوشی نیز از سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و حسگر تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی تشکیل شده است.

توان پردازشی وان‌پلاس نورد 20SE از طریق تراشه هلیو G35 تامین می‌شود. بعلاوه این هندست به‌همراه 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. اسمارت‌فون جدید وان‌پلاس مجهز به درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی بوده و از جنبه نرم‌افزاری نیز رابط کاربری OxygenOS 12.1 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 12 را اجرا خواهد کرد.

وان‌پلاس نورد 20SE با تراشه هلیو G35 مدیاتک رسما معرفی شد

وان‌پلاس نورد 20SE

وان‌پلاس نورد 20SE مجهز به یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی است. بعلاوه این هندست از فناوری شارژ 33 واتی SuperVOOC پشتیبانی می‌کند. از جنبه امکانات امنیتی نیز این اسمارت‌فون مجهز به اسکنر اثرانگشت در قسمت جانبی بدنه و قابلیت فیس آنلاک مبتنی بر فناوری هوش مصنوعی است.

اسپیکرهای استریو دوگانه، اتصال 4G VoLTE، وای‌فای، بلوتوث 5.0، GPS، پورت USB-C و جک صوتی 3.5 میلی‌متری هدفون سایر ویژگی‌های وان‌پلاس نورد 20SE را تشکیل می‌دهند. در واقع این هندست نسخه ری‌برند شده اوپو A77 4G محسوب می‌شود؛ گجتی که پیش‌تر با برچسب قیمتی 15499 روپیه (تقریبا 195 دلاری) در هندوستان معرفی شد.

قیمت‌‌گذاری و زمان عرضه وان‌پلاس نورد 20SE

فهرست وبسایت AliExpress نشان می‌دهد که فروش وان‌پلاس نورد 20SE از روز 12 آگوست (21 مرداد ماه) آغاز خواهد شد. این هندست 199 دلار قیمت‌گذاری شده و بدین‌ترتیب ارزان‌‌ترین اسمارت‌فون وان‌پلاس قلمداد می‌شود. این گجت با 2 مدل رنگی مشکی (Celestial Black) و آبی (Blue Oasis) در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر