خبر تلخ گربیچ به هوادارن تیم ملی والیبال لهستان


خبر تلخ گربیچ به هوادارن تیم ملی والیبال لهستان

نیوکولا گربیچ، سرمربی تیم ملی والیبال لهستان تایید کرد که احتمالاً ویلفردو لئون به رقابت‌های قهرمانی جهان نخواهد رسید.

به گزارش "ورزش سه"، ویلفردو لئون یکی از چند بازیکنان نسل طلایی والیبال کوبا محسوب می‌شود که طی سال‌های گذشته تصمیم گرفته تیم ملی جدیدی را برای خود انتخاب کند و در این راستا پیراهن لهستان را بر تن کرد و اتفاقاً در سال‌های اخیر به یک بازیکن کلیدی و مهم برای این تبدیل شد.

بدون شک لئون یکی از بهترین بازیکنان کنونی والیبال دنیا محسوب می‌شود که دارای ویژگی های منحصر به فردی از جمله سرویس های غیر قابل مهار، پرش و اسپک های شگفت انگیز و دریافت‌های کم نقص است. در حقیقت او جزو معدود بازیکنان دنیای والیبال محسوب می شود که در همه فنون این ورزش کم نقص عمل می کند.

ویلفردو لئون چندی پیش دچار آسیب‌دیدگی شد و به همین خاطر رقابت های لیگ ملت‌ها را از دست داد. با این حال هواداران تیم ملی والیبال لهستان امیدوار بودند که این بازیکن به مسابقات قهرمانی جهان برسد اما با وجود قرار داشتن او در لیست نیکولا گربیچ به نظر می رسد که این بازیکن شانسی برای رسیدن به این تورنمنت نخواهد داشت.

در همین ارتباط نیکولا گربیچ نیز اظهار نظر جدیدی در رابطه با وضعیت ویلفردو لئون و احتمال حضور در قهرمانی جهان انجام داده است. سرمربی تیم ملی والیبال لهستان در این باره گفت: نمی‌توان با قطعیت کامل پیرامون وضعیت لئون ها صحبت کرد اما با توجه به چیزی که من می‌بینم فکر نمی کنم که او بتواند در مسابقات قهرمانی جهان حاضر باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه والیبال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها