فردا بلیت مترو در کدام ایستگاه‌ها رایگان است؟


فردا بلیت مترو در کدام ایستگاه‌ها رایگان است؟

فردا (۱۴ مردادماه)، در زمان برگزاری مراسم تشییع شهدای مدافع حرم و شیرخوارگان حسینی خدمات مترو رایگان است.

به گزارش تجارت‌نیوز، شرکت بهره برداری متروی تهران از خدمات رایگان مترو در زمان برگزاری مراسم تشییع شهدای مدافع حرم و شیرخوارگان حسینی خبر داد‌.

به نقل از خبرنگاران‌جوان، شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه اعلام کرد: با توجه به برگزاری مراسم تشییع شهدای مدافع حرم در میدان امام حسین(ع) از ساعت ۱۷ تا پایان مراسم، تردد مسافران در ایستگاه‌های میدان شهدا، امیر کبیر، شهدای هفده شهریور، امام حسین(ع)، دروازه دولت، دروازه شمیران، میدان فردوسی، بهارستان، شهید مدنی و ابن سینا رایگان است.

همچنین سرفاصله حرکت قطارها در نیمه جنوبی خط ۶ از ایستگاه امام حسین (ع) تا ایستگاه دولت‌آباد از ساعت ۱۶ تا ۲۱ از ۱۵ به ۱۰ دقیقه کاهش می‌یابد و در خطوط دو و چهار نیز از ساعت ۱۶:۳۰ تا ساعت ۲۱ سرفاصله حرکت قطارها از ۶ به ۵ دقیقه می رسد.

همچنین با توجه به برگزاری مراسم شیرخوارگان حسینی در مهدیه و مصلی تهران، فردا (جمعه) از ساعت ۶:۳۰ تا ۸:۳۰ تردد مسافران در همه ایستگاه‌ها رایگان خواهد بود.

به منظور سهولت برگشت عزاداران، از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۱ تردد در ایستگاه‌های شهید بهشتی، مصلی، سهروردی، میرزای شیرازی، راه آهن و مهدیه رایگان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟