پاتریک ویرا: باید قبل از هر بازی زانو بزنیم


پاتریک ویرا: باید قبل از هر بازی زانو بزنیم

بعد از آنکه کاپیتان‌های لیگ برتر انگلیس تصمیم گرفتند فصل آینده تنها در برخی بازی‌ها به نشانه حمایت از مبارزه با نژادپرستی زانو بزنند پاتریک ویرا از فوتبالیست‌ها خواست به زانو زدن پیش از شروع همه مسابقات ادامه دهند.

به گزارش "ورزش سه"، پاتریک ویرا، اسطوره فوتبال فرانسه و سرمربی تیم لیگ برتری کریستال پالاس می‌گوید اینکه فوتبالیست‌ها پیش از شروع هر بازی به نشانه همدردی با قربانیان نژادپرستی زانو بزنند مهم و حیاتی است. این توصیه ویرا بعد از آن مطرح می‌شود که در روزهای اخیر کاپیتان‌های لیگ برتری تصمیم گرفتند از فصل آینده تنها پیش از شروع برخی مسابقات زانو بزنند.

کاپیتان‌های تیم‌های حاضر در لیگ برتر اعلام کردند بعد از مشورت با هم‌تیمی‌های خود به این تصمیم رسیده‌اند. آنها همچنین تاکید داشتند که تصمیم‌شان نباید به‌عنوان نادیده‌انگاری معضل نژادپرستی تفسیر شود.

پاتریک ویرا در یک مصاحبه در این‌باره گفت:" زانو زدن مهم است چون همه ما مخالف تبعیض هستیم. طبق تصمیمی که گرفته شد فصل آینده تنها در چند بازی این کار انجام خواهد شد. ما باید حرف‌مان را قبل از هر بازی به گوش همه برسانیم. این مبارزه جدالی طولانی است و من معتقدم باید به زانو زدن ادامه بدهیم".

پاتریک ویرا: باید قبل از هر بازی زانو بزنیم

کریستال پالاس با هدایت ویرا روز جمعه اولین بازی فصل جدید لیگ برتر را در مقابل آرسنال انجام می‌دهد.

تیم‌های لیگ برتر انگلیس بعد از رویدادهای ماه مه 2020 در آمریکا و کشته شدن جرج فلوید به دست پلیس، به نشانه حمایت از جنبش BLM (جان سیاهان اهمیت دارد) تصمیم گرفتند پیش از شروع هر مسابقه در زمین چمن زانو بزنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر