فال حافظ امروز جمعه 14 مرداد


فال حافظ امروز جمعه 14 مرداد

همواره در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۱۴ مردادماه از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۱۴ مردادماه را بخوانید.

به گزارش اقتصادآنلاین، فال گرفتن از آثار ادبی، از باور‌های کهن این مرز و بوم است. در گذر زمان ساکنان این خاک به ادیبانی که گمان می‌بردند بهره‌ای از کلام حق دارند رجوع می‌شد. با این حال، اما در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است.

برای اینکه فال حافظ امروز ۱۴ مرداد با تفسیر و تفسیر دقیق را بدانید این مطلب را از دست ندهید.

فال ابجد روزانه جمعه ۱۴ مرداد ماه ۱۴۰۱ فال حافظ روز پنج شنبه فال تاروت امروز / فال تاروت کبیر روزانه امروز جمعه ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ فال امروز / فال روزانه شخصی ۱۴ مرداد

فال حافظ متولدین فروردین

سحر ببوی گلستان دمی شدم در باغ

که تا چو بلبل بی‌دل کنم علاج دماغ

نشاط و عیش و جوانی چو گل غنیمت دان

که حافظا نبود بر رسول غیر بلاغ

تعبیر فال حافظ :

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد اگر می خواهید به اهداف و آرزوهای خود دست پیدا کنید از کبر و غرور برحذر باشید که راه رسیدن به مقصد را دورتر می کند. قدر ایام جوانی را بدانید، عمر در حال گذر است و این روزها دیگر برنمی گردد. جانب اعتدال را داشته باشید و از افراط و تفریط بپرهیزید. در کارها دوراندیش و آینده نگر باشید.

فال حافظ متولدین اردیبهشت

سال‌ها پیروی مذهب رندان کردم

تا به فتوی خرد حرص به زندان کردم

من به سرمنزل عنقا نه به خود بردم راه

قطع این مرحله با مرغ سلیمان کردم

تـعـبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد تلاش و زحمت زیادی کشیده و مشکلات زیادی را پشت سر گذاشته‌اید اما مأیوس نشوید که سرانجام به مراد دل می رسید و روزهای خوش فرا خواهد رسید. برای موفقیت در کارهای مهم با دوستان مورداعتماد خود مشورت کرده و دوست و دشمن را از هم جدا کنید. از عقل و درایت خود استفاده کرده و خدا را همیشه به یاد داشته باشید.

فال حافظ متولدین خرداد

حاشا که من به موسم گل ترک می کنم

من لاف عقل می‌زنم این کار کی کنم

از نامه سیاه نترسم که روز حشر

با فیض لطف او صد از این نامه طی کنم

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد تحول فکری عمیقی در شما رخ داده و دوران جدیدی از زندگی‌تان آغاز شده است. بلوغ فکری و عقلی باعث شده یک گام جلوتر گذاشته و درهای تازه ای به روی شما گشوده شود. از مشاهده دورویی و فریبکاری اطرافیان دچار رنجش می‌شوید، به زودی خداوند به شما نگاه کرده و خبر مسرت‌بخشی دریافت خواهید کرد. با ایمان به خدا و عبادت توشه آخرت را پر کنید.

فال حافظ متولدین تیر

گفتا برون شدی به تماشای ماه نو

از ماه ابروان منت شرم باد رو

تخم وفا و مهر در این کهنه کشته زار

آن گه عیان شود که بود موسم درو

تعبیر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید به خاطر داشته باش که اگر سعادت و خوشبختی را طالبی، نباید هرگز از مراعات حال دیگران غافل شوی و جانب دوستان و یاران را فروگذاری و بدان که عشق و وفای واقعی برای همیشه نهفته نمی ماند و بالاخره روزی صداقت تو برای همه عیان خواهد شد.

فال حافظ متولدین مرداد

صبح است و ژاله می‌چکد از ابر بهمنی

برگ صبوح ساز و بده جام یک منی

در بحر مایی و منی افتاده‌ام بیار

می تا خلاص بخشدم از مایی و منی

تـعـبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ شما می گوید به جای تمرکز روی سختی ها و مشکلات زندگی و غصه خوردن برای کم و کاست دنیا، لحظه‌ها را با شادی بگذرانید و در کنار دوستان و خانواده با آرامش زندگی کنید. از زندگی خود لذت ببر و تا می‌توانی شاد باش و بدان که قصد و نیت تو شدنی و عملی است. بدون تردید اقدام کن که آینده‌ای موفق خواهی داشت.

فال حافظ متولدین شهریور

سلیمی منذ حلت بالعراق

الاقی من نواها ما الاقی

الا ای ساروان منزل دوست

الی رکبانکم طال اشتیاقی

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد گاهی اوقات در زندگی حوادث و اتفاقاتی روی می دهد که در زندگی انسان تحولاتی ایجاد می نماید. اکنون که به طور کاملا تصادفی تو با این اتفاق خجسته در زندگیت روبرو شده است، آن را به فال نیک بگیر و فرصت را غنیمت شمر و نیت خود را عملی گردان که صلاح تو در این است.

فال حافظ متولدین مهر

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی

پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

در انتظار رویت ما و امیدواری

در عشوه وصالت ما و خیال و خوابی

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما این تفسیر را دارد که خوشبختی در گروی داشتن خواسته‌هایت نیست. گاهی صلاح شما چیز دیگری است. نگران هستید و به نظر می‌رسد گره کور به امورتان زده شده و حریفان از شما پیشی گرفته‌اند اما منتظر بهتر شدن اوضاع باشید و امیدتان را از دست ندهید.

فال حافظ متولدین آبان

بالابلند عشوه گر نقش باز من

کوتاه کرد قصه زهد دراز من

نقشی بر آب می‌زنم از گریه حالیا

تا کی شود قرین حقیقت مجاز من

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد غصه نخورید که زندگی به همین روال باقی نخواهد ماند، بالاخره روزگار سختی و مشقت تمام می شود و ابرهای تیره از آسمان زندگی شما کنار می رود، اما لازم است نقطه ضعف های خود را بشناسید. علت اشتباه و شکست ها را بررسی کنید تا با موانع آشنا شده و در رفع آن ها بکوشید. ریاکاری و دورویی عاقبت خوبی ندارد. با اراده و خلوص نیت و توکل بر خدا به راه ادامه دهید.

فال حافظ متولدین آذر

گر از این منزل ویران به سوی خانه روم

دگر آن جا که روم عاقل و فرزانه روم

آشنایان ره عشق گرم خون بخورند

ناکسم گر به شکایت سوی بیگانه روم

تـعبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ شما می گوید مدتها بود با خودت عهد کرده بودی که اگر فرصت تازه ای به تو روی کرد عاقلانه تصمیم بگیری. اکنون این موقعیت در اختیار توست. این بار تصمیمات منطقی و عاقلانه بگیر و دست از شکوه بیهوده بردار و حرف دل را نزد هر نامحرمی بر زبان نران. وقتی به مراد دل خود رسیدی، خدا را فراموش نکن. نذرهای خود را ادا کن و به پاس این نعمت شکرانه بده.

فال حافظ متولدین دی

حجاب چهره جان می‌شود غبار تنم

خوشا دمی که از آن چهره پرده برفکنم

چنین قفس نه سزای چو من خوش الحانیست

روم به گلشن رضوان که مرغ آن چمنم

تـعبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید احساسات منفی را رها کرده و استعداد و خلاقیت‌های خود را به کار گیرید. با اراده و هوش سرشار می‌توانید به اهداف خود دست پیدا کنید.

فال حافظ متولدین بهمن

خیال نقش تو در کارگاه دیده کشیدم

به صورت تو نگاری ندیدم و نشنیدم

اگر چه در طلبت همعنان باد شمالم

به گرد سرو خرامان قامتت نرسیدم

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما حکایت از این دارد که مدت‌هاست در انجام نیتی تلاش بسیار می‌کنی و با سعی و کوشش فراوان تمام مشکلات را از سر راه برداشته‌ای و تمام هدفت رسیدن به آن مقصود است. مطمئن باش که عاقبت جوینده یابنده خواهد بود و تلاش‌های تو نیز بی ثمر نخواهد ماند. پس هرگز امید خود را به فردایی بهتر از دست نده.

فال حافظ متولدین اسفند

به وقت گل شدم از توبهٔ شراب خجل

که کس مباد ز کردار ناصواب خجل

صلاح ما همه دام ره است و من زین بحث

نیم ز شاهد و ساقی به هیچ باب خجل

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید مدتی است دچار تردید و دودلی شده اید و ترس وجود شما را فرا گرفته، بهتر است از تردیدهای خود دست برداشته و عزت نفس و خودباوری خود را افزایش دهید. از تصمیمات عجولانه و لحظه ای برحذر باشید که عاقبت خوبی برای شما نخواهد داشت. برای موفقیت لازم است با افراد دانا و باتجربه مشورت کنید تا تصمیمات درست اتخاذ کنید.

منبع: avalfars

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!