آپدیت جدید سامسونگ گلکسی A73 5G با محوریت بهبود پایداری دوربین منتشر شد


آپدیت جدید سامسونگ گلکسی A73 5G با محوریت بهبود پایداری دوربین منتشر شد

طی مدت چند هفته گذشته شرکت سامسونگ به‌روزرسانی امنیتی ماه آگوست 2022 اندروید را برای تعدادی از هندست‌های رده بالای خود در سری گلکسی S، گلکسی نوت و گلکسی Z منتشر نموده است. اکنون غول کره‌ای توجه خود را روی دستگاه‌های میان‌رده برتر از جمله گلکسی A73...

طی مدت چند هفته گذشته شرکت سامسونگ به‌روزرسانی امنیتی ماه آگوست 2022 اندروید را برای تعدادی از هندست‌های رده بالای خود در سری گلکسی S، گلکسی نوت و گلکسی Z منتشر نموده است. اکنون غول کره‌ای توجه خود را روی دستگاه‌های میان‌رده برتر از جمله گلکسی A73 5G متمرکز نموده است. انتشار آپدیت جدید برای این اسمارت‌فون در تعدادی از کشورهای آسیایی آغاز شده است و بر اساس پیش‌بینی‌ها کاربران مقیم سایر کشورها نیز به‌زودی این آپدیت را دریافت خواهند کرد.

آپدیت جدید شامل پچ امنیتی ماه آگوست 2022 و امکاناتی تازه برای گلکسی A73 5G است

جدیدترین به‌روزرسانی نرم‌افزاری برای گلکسی A73 5G شامل فیرم‌ور با شماره ورژن A736BXXU2AVG3 است. این آپدیت هم‌اکنون در تعدادی از کشورهای آسیایی از جمله مالزی، تایلند و فیلیپین قابل دسترس است. به‌روزرسانی جدید علاوه بر بهره‌مندی از پچ امنیتی ماه آگوست 2022 که دهها حفره آسیب‌پذیری در زمینه امنیت و حریم خصوصی را برطرف می‌کند؛ به بهبود پایداری دوربین و امکانات ارتباطی بی‌سیم گوشی کمک خواهد کرد. همچنین قابلیت اطمینان‌پذیری و پایداری عملکردی دستگاه نیز بهبود خواهد یافت.

کاربران گلکسی A73 5G در هر یک از کشورهای فوق هم‌اکنون می‌توانند به مسیر Settings » Software update در هندست خود مراجعه نموده و با لمس دکمه Download and install نسبت به دانلود و نصب آپدیت جدید به‌صورت دستی اقدام نمایند. همچنین کاربران در صورت تمایل می‌توانند فایل رسمی فیرم‌ور را از اینترنت دانلود نموده و آن‌را به‌صورت دستی روی هندست خود فلش کنند. با این‌حال بایستی به‌خاطر داشت که پیش از آغاز فرآیند فلش سیستم‌عامل به‌صورت دستی بایستی از کلیه فایل‌های ذخیره شده روی گوشی نسخه پشتیبان تهیه کرد.

سامسونگ در اوایل سال جاری میلادی اسمارت‌فون‌های گلکسی A33 5G، گلکسی A53 5G و گلکسی A73 5G را به بازار عرضه کرد. هر 3 هندست به‌صورت پیش‌فرض با رابط کاربری One UI 4.1 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 12 در دسترس مشتریان قرار گرفتند. بر اساس اعلام کمپانی کره‌ای، این هندست‌ها حداکثر 4 به‌روزرسانی سیستم‌عامل اندروید را دریافت خواهند کرد. این موضوع بدان معناست که گجت‌های فوق در آینده آپدیت اندروید 16 را نیز دریافت خواهند کرد.

آپدیت جدید سامسونگ گلکسی A73 5G با محوریت بهبود پایداری دوربین منتشر شد

بعلاوه اسمارت‌فون‌های مذکور از آپدیت‌های امنیتی اندروید برای مدت حداکثر 5 سال بهره‌مند خواهند شد. بنابراین این هندست‌ها از جنبه پشتیبانی نرم‌افزاری در طیف برترین مدل‌های اندروید طبقه‌بندی می‌شوند. با این‌حال پس از گذشت چند سال، به‌روزرسانی‌های امنیتی به‌صورت ماهیانه منتشر نمی‌شوند. هر 3 هندست مورد اشاره مجهز به دوربین اصلی با قابلیت OIS، نمایشگرهای اولد با نرخ نوسازی بالا، گواهی حفاظتی IP67، اسپیکرهای استریو، پردازنده‌های 6 نانومتری یا بهتر و فناوری شارژ سریع 25 واتی در بستر سیم هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خبر بیماری ترانه علیدوستی به حاشیه کشیده شد!