یووه به دنبال مهاجم؛ ستاره آتالانتا به تورین می‌رود؟


یووه به دنبال مهاجم؛ ستاره آتالانتا به تورین می‌رود؟

یوونتوس مذاکراتی را برای جذب لوییس موریل، مهاجم آتالانتا، آغاز کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، جدایی آلوارو موراتا باعث نگرانی مکس آلگری درباره خط حمله یووه شد و او از مدیران این باشگاه خواست که به صورت جدی برای خرید او از اتلتیکو مادرید اقدام کنند.
قرارداد قرضی این مهاجم اسپانیایی از بند خرید 35 میلیون یورویی برخوردار بود اما یوونتوس امیدوار بود که بتواند در مذاکره با مدیران اتلتیکو این مبلغ را کاهش دهد، اتفاقی که در نهایت رخ نداد و موراتا بار دیگر به مادرید برگشت.
پس از آن، یووه در حال بررسی شرایط مهاجمان مختلفی در فوتبال اروپاست تا بتواند گزینه مناسبی را که به عنوان مهاجم دوم در کنار دوشان ولاهوویچ حضور پیدا کند شناسایی کند و نام بازیکنان مختلفی از جمله تیمو ورنر نیز به عنوان گزینه احتمالی این باشگاه برای فصل آینده مطرح شده است.

یووه به دنبال مهاجم؛ ستاره آتالانتا به تورین می‌رود؟

حالا کالچومرکاتو مدعی شده که توجه بیانکونری به موریل جلب شده است و مذاکرات بین دو باشگاه برای انتقال این ستاره کلمبیایی به تورین آغاز شده است.
قرارداد این بازیکن با آتالانتا در تابستان سال آینده به پایان می‌رسد و او پیش از این ثابت کرده که گزینه بسیار خوبی برای تعویض در خط حمله است و می‌تواند گل‌های تعیین‌کننده‌ای را به ثمر برساند.
با این حال آتالانتا خواهان دریافت 15 میلیون یورو برای فروش این ملی‌پوش 31 ساله کلمبیایی است که از نظر مدیران یوونتوس قیمت بالایی برای او به حساب می‌آید و همین مانع از توافق دو طرف شده است.
موریل تا به حال 280 بازی در لیگ ایتالیا انجام داده، 98 گل زده و 48 پاس گل هم ارسال کرده است. او سابقه بازی برای اودینزه، سمپدوریا و فیورنتینا را هم دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در