ردمی نوت 11T پرو احتمالا آخرین گوشی شیائومی با نمایشگر LCD خواهد بود


ردمی نوت 11T پرو احتمالا آخرین گوشی شیائومی با نمایشگر LCD خواهد بود

ظاهرا شیائومی قصد دارد پنل‌های LCD را کنار بگذارد و شاید ردمی نوت 11T پرو ، آخرین گوشی این کمپانی با چنین نمایشگری بوده باشد.در سال‌های اخیر، صفحه نمایش OLED محبوبیت روز افزونی بین کاربران گوشی های هوشمند یافته و به تدریج، پنل LCD در حال منسوخ شدن...

ظاهرا شیائومی قصد دارد پنل‌های LCD را کنار بگذارد و شاید ردمی نوت 11T پرو ، آخرین گوشی این کمپانی با چنین نمایشگری بوده باشد.

در سال‌های اخیر، صفحه نمایش OLED محبوبیت روز افزونی بین کاربران گوشی های هوشمند یافته و به تدریج، پنل LCD در حال منسوخ شدن است. امروزه اغلب تولیدکنندگان موبایل، حتی در محصولات میان رده از پنل‌های اولد استفاده می‌کنند. در همین راستا، مدیر شیائومی هم از احتمال پایان استفاده از پنل‌های ال‌سی‌دی پس از عرضه ردمی نوت 11T پرو خبر داد.

البته برخی از طرفداران شیائومی، از این پیام ژانگ یو استقبال نکردند و تمایل دارند که برند ردمی، ریتم فعلی خود را حفظ کند. به اعتقاد آن‌ها، جایگزین کردن پنل‌های LCD با OLED، به معنای گران‌تر شدن گوشی‌هاست.

ردمی نوت 11T پرو احتمالا آخرین گوشی شیائومی با نمایشگر LCD خواهد بودردمی نوت 11T پرو احتمالا آخرین گوشی شیائومی با نمایشگر LCD خواهد بود

این در حالی است که هم‌اکنون، گوشی‌های سری Note ردمی مهاجرت به سمت نمایشگرهای اولد را شروع کرده‌اند و نمونه‌اش اعضای خانواده ردمی نوت 11 هستند. پس خوشمان بیاید یا نه، عرصه برای ال‌سی‌دی در حال تنگ‌تر شدن است.

لو ویبینگ، رئیس گروه شیائومی و مدیرکل برند ردمی هم پیش‌تر با اشاره به تفاوت‌های بنیادین این دو نوع نمایشگر، از اقبال عمومی به سمت پنل‌های OLED گفته بود.

آخرین LCD باشد یا نه، دست‌کم شیائومی خاطره خوشی از صفحه نمایش ردمی نوت 11 تی پرو به جا گذاشته است. این یک ال‌سی‌دی سفارشی است که از DisplayMate، گواهی+A گرفته؛ نخستین LCD با نرخ نوسازی بالا که موفق به کسب چنین نمره‌ای می‌شود. در واقع می‌توان گفت با بهترین صفحه نمایش ال‌سی‌دی تاریخ روبه‌رو هستیم.

منبع :gizchina

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موبایل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چه عواملی باعث می‌شود نتیجه انتخابات آمریکا غیرقابل پیش‌بینی باشد؟