اخطار ژاوی؛ دو بازیکن مازاد باید بروند


اخطار ژاوی؛ دو بازیکن مازاد باید بروند

از پنج بازیکن مازاد بارسلونا که با این تیم به آمریکا سفر نکردند سه نفر از باشگاه جدا شده‌اند ولی تکلیف ساموئل اومتیتی و مارتین برایث‌ویت تا این لحظه مشخص نشده است.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا پیش از سفر به آمریکا برای برگزاری تور پیش‌فصل نام پنج بازیکن را از فهرست خود خط زد. از این پنج نفر تا کنون سه بازیکن از بارسا جدا شده‌اند؛ اسکار مینگسا در روزهای اخیر به سلتاویگو پیوست، ریکی پویچ دیشب راهی لس‌آنجلس گلکسی شد و نتو هم به زودی به انگلیس می‌رود تا برای بورنموث بازی کند.

اما تا این لحظه تکلیف دو بازیکن مازاد دیگر این تیم، ساموئل اومتیتی و مارتین برایث‌ویت، مشخص نشده است. بارسلونا برای بستن پرونده این دو بازیکن عجله دارد چرا که ژاوی به مدیران بارسا اطلاع داده بازیکنانی که در تور آمریکا حضور نداشتند را به هیچ وجه در تیمش نمی‌خواهد.

اخطار ژاوی؛ دو بازیکن مازاد باید بروند

اومتیتی امسال تابستان در آستانه انتقال به باشگاه فرانسوی رن قرار داشت ولی رن در نهایت منصرف شد چرا که گمان می‌کرد ستاره فرانسوی از نظر بدنی آمادگی لازم را ندارد. مدیران برنامه‌های اومتیتی در تلاش هستند برای او تیمی دیگر پیدا کنند ولی تا این لحظه موفقیتی بدست نیاورده‌اند. روزنامه اسپورت می‌گوید اومتیتی چند پیشنهاد از ترکیه دارد ولی مایل به حضور در این کشور نیست و همچنان انتظار دارد پیشنهادی از یک تیم فرانسوی دریافت کند تا به کشورش برگردد.

اخطار ژاوی؛ دو بازیکن مازاد باید بروند

رایث‌ویث اما شرایط متفاوتی دارد. او بر خلاف اومتیتی به ماندگار شدن در بارسا اصرار دارد و تا کنون درباره خروجش با بارسلونا مذاکره نکرده و به درخواست هیچ باشگاه دیگری هم گوش نداده است. این مهاجم دانمارکی بارسا پیشنهادهایی از لیگ برتر انگلیس و لیگ فرانسه داشته ولی به مدیران برنامه‌های خود اطلاع داده قصد دارد برای تیم کاتالان بازی کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کنایه معاون رئیسی به ادعای یک رسانه عربی