زنان و مردان این شهر به خاطر زنا سنگ شدند + عکس های باورنکردنی!


زنان و مردان این شهر به خاطر زنا سنگ شدند + عکس های باورنکردنی!

قوم لوط اولین قوم از اقوام و نژادهای بشر بودند که بت می پرستیدند و عمل فاحش لواط را مرتکب می شدند، مردمان این شهر به خاطر زنا سنگ شدند.

عمل فاحش درشهر لوط سنت قومی آنان شد و همه بدان مبتلا گشته، زنان بکلی متروک شدند و راه تناسل را بستند .

خداوند برای اینکه آنها را از این عمل شنیع رها سازد ، لوط را به سوی ایشان گسیل داشت تا آنها را به ترس از خدا و ترک فحشاء و برگشتن به طریق فطرت دعوت کند اما آنها دست از این کار برنداشتند و گرفتار عذاب الهی شدند .

زنان و مردان این شهر به خاطر زنا سنگ شدند + عکس های باورنکردنی!

سرگذشت قوم لوط و مردمان شهر پمپی

شهر پمپی ایتالیا معروف به شهر سوخته یکی از دیدنی های شگفت انگیز کشور ایتالیا است. پمپی شهری بود که به گفته باستان شناسان در قرن 6 و 7 پیش از میلاد در نزدیکی ناپل امروزی در جنوب ایتالیا، توسط "اوسک ها" بنا نهاده شد و در قرن 4 پیش از میلاد با شکست اوسک ها جزء قلمرو رومی ها شد.

چنان که از نقاشی ها و نقش برجسته های شهر پیداست، مردم پمپی مردمانی شاد و پیوسته در حال خوش گذران و بی بند و بار بوده اند . آثار بدست آمده از دیواره های شهر پمپی نشان می دهد که این شهر بزرگترین مرکز فحشا در دوران باستان بود و از همه جای روم برای زنا به آنجا می آمدند و تقریبا همه ساکنین آن به عمل فحشا مشغول بودند و حتی از کودکانی که بدنیا می آمدند به عنوان برده برای سو استفاده جنسی در آینده نگهداری می کردند.

مردم این شهر از این راه کسب در آمد می کردند و مالیاتی را از در آمد خود به حاکم شهر می پرداختند . این شهر تحت عنوان شهر فاحشگان معروف است به صورتی که فاحشه خانه های پمپی را هیچ جای دنیا ندارد و به شهر سکس مشهور است.

زنان و مردان این شهر به خاطر زنا سنگ شدند + عکس های باورنکردنی!

عذاب مردم شهر پمپی

شهر پر تحرک پمپی در سایه کوه آتشفشانی وزوو قرار داشت . در روز 9 آگوست 79 قبل از میلاد مسیح آتشفشان وزوو فوران کرد و تنها در چند دقیقه شهر پمپی با همه مردمانش زیر خاکستر آتشفشانی فرو رفتند و کسی حتی فرصت نکرد که راه فراری بیاید و شهر پمپی تا ارتفاع 4 تا 6 متر زیر خاکستر و سنگ های آتشفشانی مدفون شد.

دمای تولید شده آتشفشان در پمپی 704 درجه سیلیوس بوده است و مردمان آن قبل از مدفون شدن زیر خاکستر به علت گرما و تنفس گاز های سمی آتشفشانی جان باخته اند.

در تصاویری از پیکره های سنگی دیوارهای پمپی بدست آمده است مردم این شهر حتی فرصت نکرده اند از جایشان بلند شده و فرار کنند و خیلی افراد در حال نشستن یا آمیزش جنسی تبدیل به سنگ شده و فرار نکرده اند.

پیکره های سنگی نشان می دهد که در این شهر زنها خودشان را به زنها و مردها عرضه می کردند و حتی مردها با یکدیگر آمیزش جنسی داشتند . در این شهر حتی آثاری از رابطه جنسی انسان با حیوانات و نیز تصویر سو استفاده یک مرد از یک پسر نیز دیده می شود .

منطقی ترین توضیح برای تبدیل به سنگ شدن مردمان این شهر این است که آتشفشان با سرعت خیلی زیاد فوران کرده و در عرض چند دقیقه کل شهر رو فرا گرفته و چند لحظه بعد یک موج بلند شبیه به سونامی آب بر روی آنها ریخته شده و مواد مذاب سرد شدند و همگی تبدیل به سنگ شده اند. از 20هزار نفر جمعیت پمپی دو هزار نفر ناپدید شدند و مابقی آرام آرام مذاب و به تلی از مجسمه های سنگی تبدیل شد.

در سال 1599 میلادی شهر پمپی به طور اتفاقی توسط یک کشاورز که کوزه های سالمی از زیر خاک یافته بود کشف شد و معلوم شد شهر خفته زیر خروار ها خاکستر کاملا سالم و دست نخورده است و طبق تحقیقات عمیق یک باستان شناس اسپانیایی در سال 1747 میلادی ، شهر و اشیا بیش از 1000 سال به علت نبود هوا و رطوبت ناشی از وجود خاکستر حفظ شده اندو گزندی به این آثار نرسیده است. هر ساله جمعیت زیادی از موزه طبیعی پمپی دیدن می کنند و این شهر به یکی از جاذبه های گردشگری ایتالیا تبدیل شده است.

سرگذشت این قوم بسیار به قوم لوط شبیه است و ممکن است که قوم لوط که سرگذشت آن در قرآن آمده است همان ساکنان شهر پمپی باشند . در سوره العنکبوت آیه 28 و 29 درباره قوم لوط آمده است که :

لوط را فرستادیم هنگامی که به قوم خود گفت:شما کار بسیار زشتی انجام می‌دهید که احدی از مردم جهان قبل از شما آنرا انجام نداده!(28)آیا شما به سراغ مردان می‌روید، و راه تداوم نسل انسان را قطع می‌کنید، و در مجلستان اعمال منکر انجام می‌دهید؟!، اما پاسخ قومش جز این چیزی نبود که گفتند:اگر راست می‌گوئی عذاب الهی را برای ما بیاور!

در آیه 32 سوره العنکبوت خداوند به خاکستر اشاره کرده است که می تواند به خاکستر های آتشفشانی دلالت داشته:

گفت لوط [نیز] در آنجاست گفتند ما بهتر می‌دانیم چه کسانی در آنجا هستند او و کسانش را جز زنش که از باقی ماندگان [در خاکستر آتش] است‌ حتما نجات خواهیم داد

در ادامه سوره العنکبوت نوشته شده است:

ما بر مردم این شهر به [سزای] فسقی که می‌کردند عذابی از آسمان فرو خواهیم فرستاد . ما از آن آبادی نشانه روشنی و درس عبرتی برای کسانی که تعقل می‌کنند باقی گذاردیم.

آنچنان که از آیه های 28 و 29 سوره العنکبوت آمده است قوم لوط مانند مردم شهر پمپی به لواط می پرداختند و مردان با یکدیگر ارتباط جنسی برقرار می کردند تا جایی که خداوند برای آنها عذابی نازل نمود . در آیه 34 به عذابی از آسمان اشاره شده است که به گازها و خاکستر های اتش فشانی که در ابتدا فوران کردند و آسمان شهر را پر کردند اشاره دارد و در ادامه در آیه 35 خداوند نیز اشاره کرده است که آثاری از این شهر را باقی خواهد گذاشت.

زنان و مردان این شهر به خاطر زنا سنگ شدند + عکس های باورنکردنی!

مشابهت سرگذشت شهر پمپی با قوم لوط

آیات 68 تا 84 سوره هود نیز به داستان قوم لوط اشاره دارد:

در آیه 68 به بانگی اشاره شده که بر صدای ناشی از آتشفشان اشاره می کند و خداوند در این آیه به مردن افراد در خانه هایشان اشاره می کند زیرا گازهای سمی بسیاری از افراد را در خانه های خود خشکاندند:

و کسانی را که ستم ورزیده بودند آن بانگ [مرگبار] فرا گرفت و در خانه‌ هایشان از پا در آمدند(68)

در آیه 82 به مدفون شدن شهر زیر آتشفشان اشاره می کند :

هنگامی که فرمان ما فرا رسید آن (شهر و دیار) را زیر و رو کردیم و بارانی از سنگ:گلهای متحجر متراکم بر روی هم بر آنها نازل نمودیم.(82)

در سوئد و آمریکای جنوبی نیز شهر هایی مانند شهر پمپی یافت شده اند که نشان می دهد عذاب الهی در این شهر ها اتفاق افتاده است و چه بسا در آینده نیز عذاب الهی گریبانگیر افراد شهرهای دیگر گردد.

زنان و مردان این شهر به خاطر زنا سنگ شدند + عکس های باورنکردنی!

چه بسیارند عبرت ها و چه کمند عبرت گیرندگان

شواهد بسیاری نشان می دهد که همجنس بازی در یونان و روم باستان بطور گسترده وجود داشته است . سرگذشت مردمان این شهر بسیار شبیه قوم لوط است و تنها تناقضی که میان شهر پمپی و قوم لوط وجود دارد این است که بازه های زمانی این شهر با زمان حضرت لوط که با حضرت ابراهیم همزمان بوده است ، تناقض دارد .

اما ممکن است زمان فوران آتشفشان وزو و شهر پمپی بسیار باستانی ترباشد و در سال 79 قبل از میلاد نباشد و تناقض زمانی مربوط به یک اشتباه در کتابهای تاریخی باشد . اما اگر شهر پمپی شهر لوط نباشد برای شهر لوط نیز سرنوشت دقیقا مشابهی مانند شهر پمپی اتفاق افتاده است.

منبع: نمناک

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی