دزدی 190 میلیون دلاری از کاربران شرکت رمزارز در آمریکا


فعالان بازار رمزارز اعلام کردند که شرکت نومد Nomad در ایالات متحده در جدیدترین سرقت بخش دارایی‌های دیجیتال، هدف سرقت ۱۹۰ میلیون دلاری قرار گرفته است. به گزارش رویترز، فعالان بازار رمزارز روز سه‌شنبه اعلام کردند که شرکت ارز رمزنگاری شده نومد...

فعالان بازار رمزارز اعلام کردند که شرکت نومد Nomad در ایالات متحده در جدیدترین سرقت بخش دارایی‌های دیجیتال، هدف سرقت ۱۹۰ میلیون دلاری قرار گرفته است.
به گزارش رویترز، فعالان بازار رمزارز روز سه‌شنبه اعلام کردند که شرکت ارز رمزنگاری شده نومد Nomad در ایالات متحده در جدیدترین سرقت بخش دارایی‌های دیجیتال، هدف سرقت 190 میلیون دلاری قرار گرفته است.
دزدی 190 میلیون دلاری از کاربران شرکت رمزارز در آمریکا
شرکت نومد بدون اینکه به جزئیات بیشتری یا به ارزش سرقت انجام شده اشاره‌ای کند، در توئیتی اعلام کرد که "از این حادثه مطلع است" و در حال حاضر در حال تحقیق است.
شرکت تحلیلی رمزارز پک شیلد PeckShield به رویترز گفت که 190 میلیون دلار ارزهای رمزنگاری شده کاربران این شرکت از جمله اتر و استیبل کوین دلار USDC به سرقت رفته است.
سایر محققان بخش بلاک چین این رقم را بیش از 150 میلیون دلار اعلام کردند.
شرکت نومد که در سانفرانسیسکوی آمریکا مستقر است، بلافاصله به درخواست برای اظهار نظر پاسخ نداد.
این شرکت در بیانیه‌ای به پایگاه خبری رمزارز کوین دسکCoinDesk گفت که این شرکت به مجریان قانون در این باره اطلاع داده است و با شرکت های تحقیقاتی بلاک چین تلاش می کند تا حساب های درگیر را شناسایی کند و وجوه را پس بگیرد.
نومد که هفته گذشته 22 میلیون دلار از سرمایه گذاران از جمله صرافی بزرگ ایالات متحده موسوم به کوین‌بیس گلوبال Coinbase Global جمع آوری کرد، نرم افزاری تولید می کند که بلاک چین های مختلف را به هم متصل می کند.
این سرقت "پل" نومد را هدف قرار داد؛ ابزاری که به کاربران اجازه می دهد توکن ها را بین بلاک چین ها منتقل کنند.
پل های بلاک چین به طور فزاینده ای به هدف سارقان تبدیل شده اند که مدت‌هاست بخش رمز ارز را با مشکل مواجه کرده است.
به گفته شرکت تحلیلی بلاک چین Elliptic مستقر در لندن، تاکنون بیش از یک میلیارد دلار در سال 2022 از پل ها به سرقت رفته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج