بازشدن پناهگاه‌ ها در تل‌آویو در میان بارش موشک‌ های مقاومت


بازشدن پناهگاه‌ ها در تل‌آویو در میان بارش موشک‌ های مقاومت

رکنا سیاسی: همزمان با تشدید حملات موشکی تلافی‌جویانه مقاومت فلسطین، شهرداری تل‌آویو اقدام به بازکردن پناهگاه برای صهیونیست‌ها کرد.

به گزارش رکنا، در پی آغاز عملیات مقاومت فلسطین در پاسخ به حملات جدید رژیم صهیونیستی به نوار غزه، شهرداری تل‌آویو اقدام به آماده‌سازی و گشودن پناهگاه‌ها به روی صهیونیست‌ها کرد.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی عصر روز جمعه دور تازه‌ای از حملات علیه نوار غزه را آغاز کرده و طی آن «تیسیر الجعبری» فرمانده ارشد «سرایا‌ القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین و نُه نفر دیگر از جمله یک دختربچه پنج ساله را به شهادت رساندند.

گروه‌های مقاومت فلسطین در پاسخ به این حملات، شلیک موشک‌ به شهرک‌های اطراف نوار غزه و فلسطین اشغالی از جمله جنوب تل‌آویو را آغاز کردند.

سرایا القدس در این خصوص اعلام کرد که مبارزان فلسطینی بیش از ۱۰۰ موشک به شهرک‌های صهیونیستی اطراف غزه و تل‌آویو شلیک کرده‌اند.

در همین ارتباط رسانه‌های صهیونیستی با اذعان به حجم زیاد موشک‌های شلیک شده از نوار غزه گزارش دادند که سامانه گنبد آهنین در مقابله با این موشک‌ها عاجز مانده است.

از سوی دیگر این رسانه‌ها گزارش دادند که شهرداری تل‌آویو برخی شهرک‌های صهیونیستی پناهگاه‌ها را به روی صهیونیست‌ها باز کرده‌اند.

رژیم صهیونیستی همچنین از ترس پاسخ موشکی مقاومت فلسطین، تصمیماتی را اتخاذ کرد که عبارتند از:

-تعطیلی ساحل عسقلان و پارک‌ها

-تغییر مسیر پروازها از فرودگاه بن گورین

-اعمال محدودیت‌ها برای مشاغل و آموزش‌ها تا ۸۰ کیلومتری شرق و شمال نوار غزه و حتی تل‌آویو

-گشودن پناهگاه‌ها و آماده‌باش سامانه گنبد آهنین.

منبع: فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس