چند ماده غذایی مفید برای کاهش درد


چند ماده غذایی مفید برای کاهش درد

متخصصان اعلام کردند: نتایج تحقیقات اخیر نشان می‌دهد که برخی از خوراکی‌ها به‌ اندازه داروهای مسکن رایج مانند "ایبوپروفن" می توانند درد را کاهش دهند.

به گزارش ایران اکونومیست، با وجود شواهد فزاینده مبنی بر اینکه برخی از داروهای مسکن ممکن است واقعا برای برخی افراد خطرناک باشند، این مواد غذایی ممکن است انتخاب بهتری برای کاهش درد باشند.

در ادامه به نقل از "دویچه وله" به چند ماده غذایی که به کاهش درد اندام های بدن کمک می کنند، خواهیم پرداخت.

زنجبیل

زنجبیل احتمالاً بیشتر به دلیل خواص ضد تهوع و تسکین‌دهنده معده شناخته شده است. اما همچنین می‌تواند با درد، از جمله درد مفاصل ناشی از آرتریت مبارزه کند.

دانه کدو تنبل

دانه کدو تنبل منبع فوق‌العاده‌ای از منیزیم است؛ ماده معدنی‌ که ممکن است تعداد حمله‌های میگرن‌ را کاهش دهد. دانه کدو تنبل همچنین ممکن است به پیشگیری و درمان پوکی استخوان کمک کند. برای دریافت منیزیم بیشتر، بادام و بادام هندی، سبزیجات با برگ سبز تیره (مانند اسفناج و کلم پیچ)، لوبیا و عدس را به رژیم غذایی خود اضافه کنید.

زردچوبه

کورکومین، ترکیب موجود در ادویه که رنگ نارنجی روشن به آن می‌دهد، می‌تواند بر چندین فرآیند در بدن شما از جمله التهاب تأثیر بگذارد. مطالعات روی افراد مبتلا به روماتیسم مفصلی و استئوآرتریت که مکمل‌های کورکومین مصرف می‌کردند، نشان داد که آنها می‌توانند بهتر و بدون عوارض جانبی مصرف دارو راه بروند. فلفل سیاه می‌تواند به جذب کورکومین در بدن شما کمک کند.

نعناع

روغن نعناع، ​​گرفتگی‌های دردناک و نفخ را که از علائم سندرم روده تحریک‌پذیر هستند، تسکین می‌دهد. چای نعناع یک تسکین‌دهنده خوب برای ناراحتی‌های گاه‌به‌گاه شکم است.

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بيشترين بازديد امروز در گروه سلامت


کامنت‌ها (0)

امتیاز 0 از 5 بر اساس نظر 0 نفر
کامنتی درج نشده

کامنت بگذارید

  1. ارسال کامنت بدون عضویت.
امتیاز دهید:
0 کارکتر
Attachments (0 / 3)
Share Your Location
روز جهانی دویدن، فواید فارست گامپ شدن