فال تاروت امروز / فال تاروت کبیر روزانه امروز شنبه 15 مرداد 1401


فال تاروت امروز / فال تاروت کبیر روزانه امروز شنبه 15 مرداد 1401

یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگویی یا الهام بخشی در تاریخ، فال تاروت روزانه بوده هست. از کارت های فال تاروت روزانه نه تنها برای پیش بینی و آینده بینی بهره گیری می شده هست بلکه برای تربیت نفس آدمی هم مورد بهره گیری بوده هست.

به گزارش اقتصادآنلاین، فال تاروت روزانه توسط افراد زیادی از مردم جهان گرفته و خوانده می‌شود. فال تاروت روزانه یکی از مشهورترین و سرشناس ترین انواع طالع بینی و فالگیری به شمار می‌رود که با گسترش تکنولوژی در فضای مجازی نیز به وفور انجام می‌گردد. یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگویی یا الهام بخشی در تاریخ، فال تاروت روزانه بوده هست. از کارت های فال تاروت روزانه نه تنها برای پیش بینی و آینده بینی بهره گیری می شده هست بلکه برای تربیت نفس آدمی هم مورد بهره گیری بوده هست.

فال تاروت«fale taroot» چیست؟

یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگویی یا الهام بخشی در تاریخ، تاروت بوده هست. تاروت در قبل اکثر مورد دقت اشراف و ثروتمندان بود زیرا دسترسی به پیشگوی مسلط در زمانی که حاکمان آن را ممنوع کرده بودند پرهزینه و سخت بود. امروزه نیز افرادی که به تاروت تسلط داشته باشند نادرند و یا هزینه‌های زیادی را دریافت می کنند. فال تاروت در گذشته بیشتر مورد توجه اشراف و ثروتمندان بود زیرا دسترسی به پیشگوی مسلط در زمانی که حاکمان آن را ممنوع کرده بودند.

فال حافظ امروز شنبه ۱۵ مرداد فال ابجد روزانه شنبه ۱۵ مرداد ماه ۱۴۰۱ فال امروز / فال روزانه شخصی ۱۵ مرداد فال تاروت امروز / فال تاروت کبیر روزانه جمعه ۱۴ مرداد ۱۴۰۱

فال تاروت کبیر روزانه شنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ برای متولدین فروردین

پیروزی پس از تلاش

– خبر خوب

– رسیدن به اهداف و آرزوها پس از گذشتن یک دوره رنج و سختی

توضیح :

اتحاد انرژی ها وعده ی پیروزی می دهد. مطابق با برنامه ریزی و نقشه هایتان پیش بروید. در صورت سعی و تلاش کامیابی از آن شما خواهد بود. چنین پیروزی از زحمات پیگیر گذشته، و به دلیل اعتماد به خویشتن حاصل می گردد. زمانی است که به خود و نیروهایتان اعتماد کنید و به اهداف خود تمامیت بخشید. شما به پاداشی که شایستگی آن را دارید دست خواهید یافت، به شرط آنکه از حداکثر توانایی خود برای وقوع آن استفاده کنید.

عبارت شفابخش :

هر رویدادی در زندگیم مرا به مقصد نهایی ام نزدیکتر می سازد.

فال تاروت کبیر روزانه شنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ برای متولدین اردیبهشت

وضعیت مشکوک

– خطرات پیش بینی نشده

– دوست را از دشمن تشخیص دهید

– دشمنان پنهان

– ضربه خوردن از طرف کسی که اصلا انتظارش را ندارید

توضیح :

شما صدای ناشناخته را شنیده اید و در آستانه ی تجربه جدیدی قرار دارید. احتیاط کنید! طی راه وسوسه ها و ادراکات واهی در کمین هستند تا شما را گمراه کنند. همه چیز اسرارآمیز و مشکوک به نظر می رسد. چیزها کاملا آنطور که به نظر می رسند یا می بینید، نیستند. احتیاط کنید! در این مرحله آگاهی عظیمی مورد نیاز است تا بتوانید خطاها را تبدیل به موقعیت های مناسب کنید. یافتن یک راهنمای مورد اعتماد در این برهه از زندگی بسیار حائز اهمیت است.

عبارت شفابخش :

تاریکترین بخش شب می گذرد و سپیده ی سحر فرا می رسد.

فال تاروت کبیر روزانه شنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ برای متولدین خرداد

زیان – پشیمانی

– نا امیدی

– غصه برای یک عشق نافرجام

– ضرر و زیان در تجارت

– از دست دادن کسی که به شما علاقه مند بوده و قدرش را نمی دانستید

توضیح :

شما به هشدارهای درون خود بی توجهی کردید اما حالا می بایست با حقایق روبرو گردید. از حوادثی که برایتان رخ داده احساس ناامیدی می کنید. وابستگی احساسی و اتکاء شما نسبت به وعده های دیگران بیش از اندازه بوده است. پنج جام نمایانگر ناامیدی ناشی از چنین شکستی است.

حقیقت این است که آدمی هرچقدر بیشتر برای نگهداشتن آنچه که رفتنی است تقلا کند بیشتر رنج خواهد برد. ارزش خود و تجربیات خود را نادیده نگیرید. به هر حال زمانی که از این خیال آسوده شوید و زخم هایتان شفا یابند قادر خواهید بود آنچه را که برای شما باقی مانده است به درستی مشاهده کنید.

عبارت شفابخش :

با درک این حقیقت که چگونه خود را فریب می دهم، یا صدای درونم را انکار می کنم، به اصل خود پی می برم.

فال تاروت کبیر روزانه شنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ برای متولدین تیر

به ثمر رساندن یک فکر

– جشن و سرور

– تکمیل کار یک ساختمان یا خانه سازی

– رفتن به تعطیلات خوش

– شروع همکاری موفق

– نامزدی

توضیح :

حرکتی مثبت و خوش یمن راه خود را به زندگی شما باز می کند و به محیط خانه و خانوادگی گرمی و نیرو می بخشد. قبل از آنکه تازه ها بتوانند ظهور نمایند، کهنه ها می بایست رخت بربندند. هم اکنون زمانی است که می توانید شادی های خود را جشن بگیرید و از ثمرات رنج و زحمت خود برخوردار شوید. این شور و شوق به افراد خانواده نیز انتقال می یابد.

بزودی ورود میهمانان و یا مسافران مورد استقبال قرار می گیرد. تغییرات خواه در زمینه شغلی و خواه در ارتباط با محل سکونت و یا پیشنهاد ازدواج، شادی و هیجان به ارمغان می آورد.وقت پر برکت کنونی را مغتنم شمارید.

عبارت شفابخش :

حل و فصل موضوعات کهنه مرا برای پذیرش تازه ها مهیا می سازد.

فال تاروت کبیر روزانه شنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ برای متولدین مرداد

بانوی خونگرم – پیشرفت

برای خانم ها :

– بانویی خونگرم و معاشرتی ، مغرور و اصیل

– شخصی صاحب اختیار ثروتمند و موفق

برای آقایان :

– موفقیت در تعهدات و پیشرفت

– سخاوت و مهربانی

توضیح :

شما در جهت پیشرفت و رشد شخصی خود گام برمیدارید. به آنچه که انجام می دهید اعتقاد دارید و آنچه را که انجام می دهید موجب تشخیص اهداف شما می گردد. بانوی چوبدست ترسیمگر زنی است با افکار مستقل و متعالی، مثبت و حمایتگر که به آزادی عمل و انتخاب خود علاقمند است. در هر شکلی که بانوی چوبدست در زندگی شما ظاهر می گردد، از انرژی مثبت و کیفیات نیرومند او تاثیر و الهام بپذیرید.

عبارت شفابخش :

من قدرت را در عشق بیکران و همه جا حاضر می یابم.

فال تاروت کبیر روزانه شنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ برای متولدین شهریور

شروع عشق بزرگ – تولد

– ازدواج

– تولد فرزند

توضیح :

از هدیه ای که عالم هستی به شما ارزانی می دارد، شکرگزار باشید. آنگاه که خوشی ها را با یکدیگر سهم می کنید چندین برابر افزایش می یابند! افق های جدیدی در زندگی شما رخ می نمایند. یک جام وعده می دهد که به زودی حضور و صمیمیت بیشتری را در روابط شخصی خود احساس خواهید نمود.

عبارت شفابخش :

عشق بیکران مرا و اطراف مرا از رایحه ی خود سیراب می کند.

فال تاروت کبیر روزانه شنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ برای متولدین مهر

سرعت کارها – خبر مهم

– مسافرت

– جابجایی

– تلفن ، تلگراف ، پیغام

توضیح :

شما به سهولت و به سرعت به سمت چشم انداز آرمان های خود حرکت می کنید. در برابر اشتیاق و روشن بینی شما موانع راه بسیار سطحی و ناچیز می نمایند. زمانی که کارها به چرخش می افتند گویی همه چیز با سرعت نور حرکت می کند. تا زمانی که تردید را به خود راه ندهید، تمام عناصر به نفع شما کار خواهند کرد. اخبار مهمی دریافت می کنید. حرکت به آن سوی آبها و مسافرتها با کامیابی صورت می پذیرد.

عبارت شفابخش :

درستکاری و اعتماد به نفس من قلب کسانی را که دوست می دارم می گشاید.

فال تاروت کبیر روزانه شنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ برای متولدین آبان

خشونت – قدرت

– حس جاه طلبی و شهرت

– موفقیت مادی

– احساسات عاری از لطافت

– بی احترامی به احساسات دیگران

توضیح :

نداشتن امید به آینده آدمی را در تاریکی و ظلمت قرار می دهد. امکان دارد از یک حقیقت و مفاهیم آن در تاریکی باشد. امکان دارد مورد آزار و اذیت شخصی یا عاملی قرار گرفته باشید، که شما را در شرایط ترس، تردید و یا سردرگمی قرار داده باشد.

در زمینه جاه طلبی و قدرت های دنیوی دیو نمایانگر موفقیت است. حضور این کارت به شما یادآور می گردد که به اصول اخلاقی خود مقید بمانید حتی اگر به قیمت محرومیت شما تمام شود. دیو می تواند به پیروان خود سخاوتمندانه پول اعطا کند!

عبارت شفابخش :

من ارباب زندگی خود هستم.

فال تاروت کبیر روزانه شنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ برای متولدین آذر

مرد مصمم – توانگری

– شخصیتی خونگرم و مصمم

– مشتاق انجام عمل و تصمیمات سریع

– یک شخصیت پر فایده و باهوش که همه او را دوست دارند

توضیح :

زندگی آماده است تا با آغوش باز شما را بپذیرد! بزودی همانند یک پیشقراول به نواحی جدید زندگی خود مسلط می گردید. آنچه را که شروع کرده اید به پایان برسانید. نسبت به افکار نو و انجام تغییراتی که لازم می دانید گشوده باشید. در طرح ها، فعالیت های تجاری و خلاق و سرمایه گذاری ها زمانی که روی اهداف واقعی خود متمرکز هستید نقش رهبری را بعهده بگیرید.

عبارت شفابخش :

من عاشق زندگی هستم و زندگی عاشق من است.

فال تاروت کبیر روزانه شنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ برای متولدین دی

شکست – ناکامی

– تحقیر – بی انصافی و ظلم

– تهمت یا افترا

توضیح :

از مشاجرات غیرضروری اجتناب ورزید، در غیر اینصورت ضرر و زیان متوجه شما خواهد شد.

پنج شمشیر نمایانگر نفاق و تفرقه تحت شرایطی دشوار است. بحث و اختلاف در رابطه با اینکه کارها چگونه می بایست صورت پذیرد و درگیری مابین دو یا چند نفر موجب افزایش بحران می گردد. در این مرحله ارتباط واقعی مابین افراد وجود ندارد. هیچ یک از طرفین حاضر به شنیدن سخنان دیگری نیست.

در زمینه کاری احتمال ترک کار و یا تغییر شغل وجود دارد. با وجود پیروزی در این مبارزه ضررهای فراوانی ایجاد می گردد که موقعیتی را جهت یادگیری و رشد معنوی فراهم می سازد.

عبارت شفابخش :

من نیروی لازم را برای پیروزی راستین در اختیار دارم.

فال تاروت کبیر روزانه شنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ برای متولدین بهمن

پیروزی پس از تلاش

– خبر خوب

– رسیدن به اهداف و آرزوها پس از گذشتن یک دوره رنج و سختی

توضیح :

اتحاد انرژی ها وعده ی پیروزی می دهد. مطابق با برنامه ریزی و نقشه هایتان پیش بروید. در صورت سعی و تلاش کامیابی از آن شما خواهد بود. چنین پیروزی از زحمات پیگیر گذشته، و به دلیل اعتماد به خویشتن حاصل می گردد. زمانی است که به خود و نیروهایتان اعتماد کنید و به اهداف خود تمامیت بخشید. شما به پاداشی که شایستگی آن را دارید دست خواهید یافت، به شرط آنکه از حداکثر توانایی خود برای وقوع آن استفاده کنید.

عبارت شفابخش :

هر رویدادی در زندگیم مرا به مقصد نهایی ام نزدیکتر می سازد.

فال تاروت کبیر روزانه شنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ برای متولدین اسفند

مرد جوان – یک دعوت یا پیشنهاد

– مردی جوان با وقار و شاید کمی تنبل

– یک پیشنهاد خوب

– پیشنهاد ازدواج

– مردی با تمایلات نفسانی

– گاهی به معنی پیشنهاد از طرف جوانی حیله گر و نادرست که پیشنهاداتش باید دقیقا بررسی شود

توضیح :

این کارت نماینده یک مرد جوان شاعرمنش با احساسات گرم و پرشور است. اگر این کارت توسط یک مرد جوان انتخاب شود مشخصات و روحیات او را یادآور می گردد، در غیر اینصورت می تواند نماینده پیشنهادی از جانب شخصی با مشخصات فوق باشد.

عبارت شفابخش :

من هم اکنون ارتباطی را که به آن نیاز دارم، می یابم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس