توسعه همکاری‌ بانک رفاه با بیمارستان‌ها


توسعه همکاری‌ بانک رفاه با بیمارستان‌ها

مدیرعامل بانک رفاه کارگران از آمادگی این بانک به منظور توسعه همکاری‌های متقابل با بخش خصوصی حوزه سلامت از جمله بیمارستان‌های خصوصی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، دکتر اسماعیل للـه‌گانی با اعلام این خبر در اولین همایش بین‌المللی بیمارستان‌های خصوصی در محل مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما، افزود: فعالیت‌های بانک رفاه کارگران در حوزه سلامت بسیار گسترده است و در اکثر بیمارستان‌های کشور دارای شعبه است. بر این اساس آمادگی داریم همکاری متقابل بانک رفاه و بخش خصوصی حوزه سلامت را بیش از پیش توسعه دهیم.

وی به گردشگری سلامت اشاره کرد و گفت: بانک رفاه یکی از بانک های عامل صندوق توسعه ملی است و اگر طرح و پروژه‌ای در زمینه گردشگری سلامت وجود داشته باشد، آمادگی داریم که حمایت کنیم.

دکتر للـه‌گانی ادامه داد: گردشگری سلامت امروزه در دنیا به یکی از ابزارهای اثرگذار در زمینه توسعه اقتصادی تبدیل شده است و ایران اسلامی از ظرفیت‌های بی‌بدیلی به منظور بهره‌برداری در قالب گردشگری سلامت برخوردار است؛ ضرورت دارد بسترهای موردنظر برای این منظور مانند ساخت هتل‌بیمارستان‌ها بیش از پیش در دستور کار قرار گیرد. همچنین باید در این زمینه، فرهنگ‌سازی لازم صورت پذیرد.

به گفته ایشان، بانک رفاه کارگران آمادگی دارد در راستای توسعه گردشگری سلامت حمایت‌های لازم را از فعالان این حوزه داشته باشد.

دکتر للـه‌گانی به خدمات ارزی بانک رفاه کارگران اشاره کرد و گفت: در این زمینه در اکثر کشورها دارای کارگزاری هستیم و آمادگی داریم در زمینه نقل و انتقال ارزی همیار واحدهای فعال در زمینه گردشگری سلامت باشیم.

وی تصریح کرد: بستر نقل و انتقال ارزی در بانک رفاه کارگران کاملا فراهم است و می‌توانیم ارز سرمایه‌گذاران را در خارج از کشور دریافت و معادل ریالی آن را در داخل پرداخت کنیم.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران به حمایت‌‎های این بانک از بخش خصوصی حوزه سلامت اشاره کرد و گفت: همکاری‌های بسیار خوبی بین بانک رفاه و بیمارستان‌ها و مراکز درمانی بخش خصوصی وجود دارد که از آن جمله می‌توان به مشارکت در ساخت یکی از مجهزترین بیمارستان‌های خاورمیانه در استان سیستان و بلوچستان اشاره کرد.

لازم به ذکر است، دکتر للـه‌گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران در ادامه در راس هیاتی از مدیران بانک و با همراهی دکتر محسنی‌بندپی نایب‌رئیس فراکسیون سلامت مجلس شورای اسلامی از نمایشگاه جانبی این همایش بازدید و با مسئولان غرفه‌های حاضر به گفت‌وگو پرداخت.

گفتنی است، اولین نمایشگاه و همایش بین‌المللی بیمارستان‌های خصوصی با حضور فعال بانک رفاه کارگران برگزار شد. این بانک با برپایی غرفه در نمایشگاه مذکور، بخشی از خدمات و فعالیت‌های خود در حوزه سلامت را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو