جلوه سوگ و نمایشگاه عبرات در فرهنگسرای قرآن


جلوه سوگ و نمایشگاه عبرات در فرهنگسرای قرآن

زکی لو با اشاره به برنامه های ویژه فرهنگسرای قرآن در دهه اول محرم گفت: جلوه سوگ و نمایشگاه عبرات در حال برگزاری است.

«سعید زکی لو» در گفتگو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان گفت: برپایی نمایشگاه عکس و تولید محصولات شبکه های اجتماعی از برنامه های این فرهنگسرا ویژه ماه محرم است.

رئیس فرهنگسرای قرآن با اشاره به برنامه های مناسبتی ماه محرم و بزرگداشت ایام سوگواری سالار شهیدان امام حسین (ع) افزود: برنامه های ویژه ماه محرم تحت عنوان « جلوه سوگ»‌ در بخش های مختلف حضوری و غیرحضوری با محوریت سوگواری تاسوعا و عاشورای حسینی اجرا می شود.

وی خاطرنشان کرد: اجرای نمایش خیابانی از غدیر تا عاشورا کاری از کانون دختران ترنج این فرهنگسرا، برگزاری مراسم عزاداری شور و شعور حسینی در دهه دوم ماه محرم ، تولید 15 محصول فرهنگی ویژه این ایام شامل استوری های محرمی سالار عشق و سقای آب و ادب، نماهنگ پیام عاشورا، فتوکلیپ معرفی کتاب با عنوان روایت های عاشقی، برگزاری نمایشگاه مجازی خوشنویسی با محوریت آثار خوشنویسان بزرگ درباره محرم و امام حسین علیه السلام ، ویدئو کلیپ جلوه سوگ و ... از برنامه های فرهنگسرای قرآن در این ایام است. این محصولات در صفحه اینستاگرام فرهنگسرای قرآن به نشانی quranfarhangsara روزانه بارگذاری می شود.

زکی لو ادامه داد: نمایشگاه عکس «عبرات» با نمایش 30 اثر برگزیده جشنواره عبرات از عاشورا تا اربعین در نگارخانه هدی میزبان عزاداران حسینی است. این نمایشگاه با تابلوهایی 100 در 70 تصاویر برگزیده ای از تجلی عظمت تشیع و وحدت مسلمین را در معرض دید مخاطب قرار می دهد.

رئیس فرهنگسرای قرآن گفت: علاقه مندان برای بازدید از این آثار می توانند همه روزه از ساعت9 تا14 به نشانی خیابان قزوین نرسیده به میدان شمشیری نبش خیابان شهید کاظمی فرهنگسرای قرآن مراجعه کنند.

پایان پیام/47

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هر آنچه که باید در رابطه با بیماری‌های مقاربتی بدانید