نشست علمی آینده پول؛ تحلیلی حرفه‌ای بر رمزارزها و بلاک‌چین برگزار می شود


نشست علمی “آینده پول، تحلیلی حرفه‌ای بر رمزارزها و بلاک‌چین” توسط هسته مشترک‌ مرکز رشد و نوآوری پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و دفتر حکمرانی مرکز پژوهش های مجلس با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، نشست علمی “آینده پول، تحلیلی حرفه‌ای بر رمزارزها و بلاک‌چین”(با انتقال تجربه در خصوص مدل‌های همکاری استارتاپ‌های ایرانی با شرکت‌های بین‌المللی)، توسط هسته حکمرانی و هوش مصنوعی (هسته مشترک‌ مرکز رشد و نوآوری پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و دفتر حکمرانی مرکز پژوهش های مجلس) با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به صورت مجازی برگزار می‌شود.

نشست علمی آینده پول؛ تحلیلی حرفه‌ای بر رمزارزها و بلاک‌چین برگزار می شود

جناب آقای یوسف حسینی، موسس و مدیر فنی شرکت استرالیایی کلنز ارائه دهنده این نشست خواهد بود.
وی دانش‌آموخته کارشناسی ریاضی و موسس شرکت سما (اولین سامانه مدیریت آموزشی کشور) و همچنین دانش‌آموخته کارشناسی ارشد حقوق از دانشگاه ملی استرالیا، موسس و مدیر فنی شرکت بین‌المللی Clanz در سیدنی استرالیا است. یوسف بیش از 20 سال تجربه در ارائه راه‌حل‌های فناوری پیشرو به بازار دارد و بر موضوعات پرداخت، بلاک چین، هوش مصنوعی، یادگیری ماشین و رمزنگاری متمرکز است. قبل از پیوستن به Clanz او در PWC، Accenture و Deloitte کار می کرده است.

دبیر علمی این نشست جناب آقای حسن بشیری، عضو هیات علمی گروه مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی همدان و کارشناس ارزیابی طرح‌‌های تجاری‌سازی و دانش‌بنیان در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری – مدیر هسته حکمرانی و هوش مصنوعی مرکز رشد و نوآوری می باشد.

نشست علمی “آینده پول، تحلیلی حرفه‌ای بر رمزارزها و بلاک‌چین”،، پنجشنبه ۶ مرداد ماه ۱۴۰۱ از ساعت ۱۵:۰۰ به صورت مجازی برگزار می‌شود.

علاقمندان جهت حضور آنلاین در این نشست، می‌توانند اینجا کلیک نمایند.

نشست علمی آینده پول؛ تحلیلی حرفه‌ای بر رمزارزها و بلاک‌چین برگزار می شود

پایان پیام/49

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط