هنیه: صهیونیست ها مسئول حمله جنایتکارانه در نوار غزه هستند


هنیه: صهیونیست ها مسئول حمله جنایتکارانه در نوار غزه هستند

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس حملات جنایتکارانه ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از المنار، اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در ارتباط تلفنی با فرماندهی اطلاعات مصر تاکید کرد که آنچه در نوار غزه اتفاق افتاده است، رژیم صهیونیستی مسئول آن است و باید رژیم صهیونیستی حمله به نوار غزه را متوقف کند.

وی در ارتباط تلفنی با شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی، وزیر امور خارجه قطر تاکید کرد که جنایت صهیونیست ها علیه مردم غزه با دلایل واهی صورت می گیرد و ما خواستار توقف حملات علیه مرده غزه هستیم.

مرکز اطلاع رسانی فلسطین نیز گزارش داد: اسماعیل هنیه در اظهاراتی مطبوعاتی ضمن محکومیت شدید حمله به غزه و ترور تیسیر الجعبری از فرماندهان ارشد جهاد اسلامی و شماری دیگر از مجاهدان و یک دختربچه 5 ساله فلسطینی، مسئولیت تمامی پیامدهای این جنایت را متوجه دولت رژیم صهیونیستی دانست.

هنیه عنوان کرد: ضمن تسلیت شهادت فرمانده الجعبری و دیگر شهدای فلسطینی، بار دیگر تاکید می‌کنیم که هر سناریویی در رابطه با وضعیت کنونی محتمل است. وی خواستار توقف جنایات دشمن صهیونیستی علیه ملت فلسطین شد.

جنبش حماس اعلام کرد که اسماعیل هنیه پیام‌ها و تماس‌هایی از طرف‌های مختلف منطقه‌ای و بین‌المللی در رابطه با چگونگی تعامل به این جنایت دشمن صهیونیستی دریافت کرده و به تمامی این طرف‌ها اعلام کرده که این جنایت محکوم است و مسئولیت تمامی پیامدها و نتایج آن متوجه رژیم صهیونیستی است.

پایان پیام/43

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی