اکتیویژن تایید کرد: سال آینده محتوای جدید اما پولی برای کال آف دیوتی منتشر می‌شود


اکتیویژن تایید کرد: سال آینده محتوای جدید اما پولی برای کال آف دیوتی منتشر می‌شود

شرکت اکتیویژن که به عنوان ناشر بازی‌های کال آف دیوتی شناخته می‌شود، در گزارش سطح درآمد جدید خود ضمن تایید عرضه دو بازی Modern Warfare 2 و Warzone 2.0 در سال میلادی جاری، به محتوای بیشتر و پولی برای این بازی‌ها اشاره کرده است. هیچ توضیحی در...

شرکت اکتیویژن که به عنوان ناشر بازی‌های کال آف دیوتی شناخته می‌شود، در گزارش سطح درآمد جدید خود ضمن تایید عرضه دو بازی Modern Warfare 2 و Warzone 2.0 در سال میلادی جاری، به محتوای بیشتر و پولی برای این بازی‌ها اشاره کرده است. هیچ توضیحی در رابطه با این محتوای پولی منتشر نشده است، با این حال به نظر می‌رسد که سال در ۲۰۲۳ فرنچایز کال آف دیوتی شاهد تغییرات مثبت و خوبی خواهد بود.

با نزدیک شدن به تاریخ عرضه دو بازی مورد انتظار دنیای کال آف دیوتی به نام‌های Modern Warfare 2 و Warzone 2.0، می‌توان گفت که ۲۰۲۲ سال بزرگی برای این فرنچایز محبوب به شمار می‌آید. با این حال شاید این سوال در ذهن طرفداران این مجموعه ایجاد شود که برنامه شرکت Activision برای مجموعه کال آف دیوتی در سال ۲۰۲۳ چیست؟

در حال حاضر به نظر می‌رسد که این شرکت برنامه‌ای برای عرضه یک نسخه جدید از کال آف دیوتی در سال آینده را ندارد، با این حال بعید به نظر می‌رسد که اکتیویژن (که در میان گیمرها به عنوان یک شرکت علاقه‌مند به افزایش درآمد به شکل‌های مختلف، شناخته می‌شود) یک سال تمام به این فرنچایز محبوب و بسیار سودآور استراحت دهد.

شایعه شده که سال آینده ممکن است یک بازی رایگان از استودیوی بازی‌سازی ترای‌آرک (Treyarch یکی از استودیوهای توسعه‌دهنده کال آف دیوتی است) یا یک بازی زامبی‌محور کال آف دیوتی منتشر شود. البته این احتمال وجود دارد که هر دو مورد به یک بازی اشاره کنند، با این حال هنوز هیچ چیز توسط اکتیویژن تایید نشده است.

تنها چیزی که تا به امروز توسط Activision در رابطه آینده فرنچایز کال آف دیوتی و برنامه‌های آتی برای آن اعلام شده، این است که در ۲۰۲۲ و سال‌های بعد قرار است شاهد عرضه حجم بالایی محتوای با کیفیت و رایگان از دنیای کال آف دیوتی باشیم.

امروز در بخش‌هایی از گزارش درآمد فصلی شرکت اکتیویژن برای سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۲ تعدادی از برنامه‌های این شرکت برای آینده مشخص شده است. در این گزارش نه تنها عرضه دو عنوان Modern Warfare 2 و Warzone 2.0 در سال ۲۰۲۲ مجددا تایید شده است، بلکه اعلام شده که در سال ۲۰۲۳ قرار است برای این عناوین محتوای «با ارزش» نیز منتشر شود. اکتیویژن معمولاً از واژه‌ «با ارزش» برای اشاره به محتوای پولی در بازی‌های منتشر شده برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های گیمینگ استفاده می‌کند. این مسئله برای بازی‌های موبایل و بازی‌های رایگان صادق نیست.

در بخش‌هایی از گزارش درآمد اکتیویژن آمده:

در سه‌ماهه پایانی سال ۲۰۲۲ یک عصر جدید برای فرنچایز کال آف دیوتی آغاز خواهد شد. سطح انتظارات برای بازی Call of Duty: Modern Warfare II که قرار است برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های گیمینگ عرضه شود، بسیار بالا است.

این بازی به عنوان دنباله Modern Warfare که در سال ۲۰۱۹ عرضه شده است. این بازی هم‌اکنون توانسته در مدت کوتاهی به موفق‌ترین بازی مجموعه کال آف دیوتی تبدیل شده و جاه‌طلبانه‌ترین روند عرضه را در تمام طول عمر این فرنچایز خواهد داشت. بازی Warzone 2.0 نیز یک تجربه کاملاً جدید خواهد بود که با بازی اصلی ادغام شده و نقش یک توسعه‌دهنده دنیای Modern Warfare را اواخر سال جاری برعهده می‌گیرد.

استودیوهای جدید اکتیویژن نیز همچنان در زمینه ساخت و توسعه بازی‌های موبایل با قدرت مسیر خود را ادامه داده و نسخه موبایل بازی Warzone را به بزرگ‌ترین و سریع‌ترین پلتفرم در حال رشد تبدیل می‌کنند.

تیم‌های توسعه‌دهنده در سراسر اکوسیستم کال آف دیوتی آماده انتشار این عناوین و پشتیبانی قابل توجه از آن‌ها هستند، درحالیکه همچنان به توسعه و ساخت محتوای با ارزش جدید برای سال ۲۰۲۳ و پس از آن هم ادامه خواهند داد.

اکتیویژن تایید کرد: سال آینده محتوای جدید اما پولی برای کال آف دیوتی منتشر می‌شود

محتوای با ارزش فرنچایز CoD در سال ۲۰۲۳ چه خواهد بود؟

آیا همانطور که شایعه شده، این شرکت در رابطه با یک بازی زامبی محور صحبت می‌کند؟ البته این موضوع با شایعات منتشر شده در رابطه با ترای‌آرک و توسعه یک بازی رایگان توسط این استودیوی بازی‌سازی در تضاد است.

با این حال، شاید همه چیز تغییر کرده و ما باید منتظر عناوین غافلگیر کننده باشیم؛ شاید اکتیویژن در حال کار بر روی یک بازی ریمستر با ریمیک جدید است و ما به‌زودی با یک عنوان کاملاً متفاوت و معرفی نشده مواجه می‌شویم.

همانطور که می‌دانید، اکتیویژن بلیزارد در حال حاضر با پرونده شکایت دپارتمان اشتغال و مسکن منصفانه کالیفرنیا (DFEH) مبنی بر تبعیض و آزار جنسی گسترده توسط یکی از ناشران کال آف دیوتی مواجه شده است. گرچه این مسئله در روند توسعه و عرضه عناوین جدید از فرنچایز کال آف دیوتی تغییری ایجاد نکرده است، اما به شدت قیمت سهام و اعتبار اکتیویژن تحت تأثیر قرار داده است.

بازی مورد انتظار Call of Duty: Modern Warfare 2 قرار است در تاریخ ۲۸ اکتبر (۶ آبان ۱۴۰۱) برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های گیمینگ نسل هشتم و نسل نهم عرضه شود. بازی Warzone 2.0 هم برای عرضه در هفته‌های پایانی سال ۲۰۲۲ برنامه‌ریزی شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قمر در عقرب در فروردین 1403 چه روزهایی است