تست شخصیت / اگر هنوز مجرد و تنها هستید این تست روانشناسی را بخوانید


تست شخصیت / اگر هنوز مجرد و تنها هستید این تست روانشناسی را بخوانید

رکنا: اگر می خواهید بدانید چرا در عشق احساس تنهایی می کنید، باید این تست شخصیت را انجام دهید. اولین چیزی که می بینید به شما سرنخ هایی مهم در این باره می دهد.

این تست شخصیت شناسی را انجام دهید تا دلایل تنهایی تان را در عشق بفهمید.

هیچ کس کامل نیست و گاهی اوقات عیوب، ضعف ها و ترس های ما می توانند مانع شوند. به خصوص وقتی نوبت به یافتن عشق می رسد. در حالی که همه ما این را می دانیم، همیشه نمی دانیم چه چیزی در درون ما وجود دارد که ما را از داشتن یک رابطه باز می دارد.

سخت است که در مورد خودتان کاملاً عینی باشید و خودتان را بشناسید. به خصوص اگر آنچه را که یک پرسشنامه یا تست شخصیت به شما می گوید باور نکنید.

اما اینجاست که این تست شخصیت مطرح می شود، زیرا در عرض چند ثانیه متوجه خواهید شد که چرا احساس تنهایی می کنید و چرا روابط عاشقانه دشوار است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به تصویر زیر نگاه کنید، ابتدا به آنچه می بینید توجه کنید و سپس بفهمید که چرا هنوز تنها هستید.

نتایج شما هر چه باشد، مهم این است که خودتان را به خوبی بشناسید. بنابراین به تصویر نگاه کنید و اولین چیزی که تشخیص دهید به شما پاسخ خواهد داد.

پاسخ تست شخصیت علت تنهایی

1. اگر ابتدا ماه را دیدید:

اگر اول ماه را دیدی، تنها هستی چون خراب کردن دیوارهایت برایت آسان نیست. شما هوس صمیمیت دارید و فکر می‌کنید این تجربه‌ای است که می‌تواند شما را بهتر کند، اما وقتی نوبت به کنار گذاشتن باورهایتان و اجازه دادن به دیگران می‌رسد، علاقه‌ای ندارید. اگر نتوانید بر این ترس غلبه کنید، هرگز نمی توانید به آنچه می خواهید برسید.

2. اگر ابتدا نهنگ را دیدید:

باور کنید یا نه، نهنگ نشان می دهد که شما احساس تنهایی می کنید زیرا همیشه در تلاش هستید تا شماره یک باشید.

مسئله این نیست که شما یک فرد خودخواه هستید، فقط توقعات و برنامه های زیادی برای خود دارید. شما می دانید که دوست داشتن گاهی به این معناست که نیازهای دیگران را بر نیازهای خود ترجیح دهید. شما هنوز آنجا نیستید، اما حداقل آن را می دانید.

3. اگر ابتدا موج سوار را دیدید:

اگر ابتدا موج سواری را دیدید ، احساس تنهایی می کنید زیرا می ترسید بسته و محدود شوید.

برای شما، عشق رهایی بخش نیست، ترسناک و دلسرد کننده است، زیرا شامل دست کشیدن از بخشی از آنچه هستید است. وقتی عشق شروع به واقعی شدن کرد، شما شروع به برنامه ریزی برای فرار می کنید تا آسیب نبینید.

اما فرار نکنید، سعی کنید بمانید، ممکن است دریابید که عشق پایدار بزرگترین ماجراجویی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403