بازگشت رویایی ستاره فرانسوی به خانه (عکس)


بازگشت رویایی ستاره فرانسوی به خانه (عکس)

الکساندر لاکازت، ستاره لیون، بازگشتش به این باشگاه را به بهترین شکل ممکن جشن گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، لیون شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته اول لیگ فرانسه به مصاف آژاکسیو رفت و با نتیجه 1-2 برابر این تیم به پیروزی رسید.
لاکازت که در پنجره نقل و انتقالات تابستانی با اتمام قراردادش از آرسنال جدا شد تا بار دیگر به لیون برگردد ستاره تیمش در این بازی بود و نقش مهمی را در کسب اولین سه امتیاز این فصل ایفا کرد.
این ستاره فرانسوی موفق شد در دقیقه دوازدهم این بازی پاس گل اول تیمش و گل اول این دیدار را برای ته‌ته، وینگر برزیلی لیون، ارسال کند.
پس از آن نیز تنها ده دقیقه طول کشید تا لاکازت گل دوم بازی و گل اول خودش را پس از بازگشت به این تیم به ثمر رساند و نتیجه بازی را 0-2 به سود لیون کند.

بازگشت رویایی ستاره فرانسوی به خانه (عکس)
لاکازت در آکادمی لیون رشد کرد و در فاصله سال‌های 2010 تا 2017 در ترکیب این تیم به میدان رفت. او سپس این تیم را به مقصد آرسنال ترک کرد تا پنج سال در این تیم توپ بزند و حالا بار دیگر به لیگ فرانسه برگشته است.
او در بازی شب گذشته به دلیل درگیری با بازیکن حریف روی صحنه خطا روی یکی از هم تیمی‌هایش کارت زردی هم دریافت کرد تا بازگشت پر ماجرا و جذابی را برای خودش رقم زده باشد.

بازگشت رویایی ستاره فرانسوی به خانه (عکس)
این مهاجم فرانسوی پس از پایان این بازی به خبرنگاران گفت:« هنوز هراس کم آوردن در پایان بازی و از دست دادن امتیاز در این تیم وجود دارد. ما هنوز از این که پیروز بازی باشیم مطمئن نیستیم و نمی‌توانیم با خیال راحت بازی کنیم. از این که گل زدم بسیار خوشحال هستم. سعی کردم هم تیمی‌هایم را تا جایی که می‌شود در جریان بازی قرار دهم. ما با تمام وجود بازی کردیم و پتانسیل بالایی برای ادامه فصل داریم.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی شب قدر ؛ نقاشی های کودکانه ساده مخصوص شب های قدر