بهترین سکس تراپیست در تهران


گاهی اختلال جنسی، دغدغه‌ و نگرانی‌های سلامت روان، عوامل میان‌فردی و روانشناختی، یا مشکلات ارتباطی مانعی برای داشتن زندگی جنسی سالم می‌شوند. طبیعی است که برای داشتن رابطه جنسی بهتر باید به فکر حل مشکل و مراجعه به بهترین سکس تراپیست باشید که بتوان...

بهترین سکس تراپیست در تهران

تمام زوج‌ها در زندگی مشترک گاهی به لحظه‌ای می‌رسند که دیگر وقت یا انرژی برای رابطه جنسی ندارند. رابطه جنسی و سکس فعالیت طبیعی است که اگر به‌ جزیی از زندگی‌تان تبدیل شود تجربه لذت بخش و معناداری خواهد بود. رابطه جنسی درست همانند تمام ابعاد تجربه انسانی یک موضوع کاملا شخصی است که با نیاز، خواسته‌ها و سلیقه‌های کاملا متنوعی سروکار دارد.

گاهی اختلال جنسی، دغدغه‌ و نگرانی‌های سلامت روان، عوامل میان‌فردی و روانشناختی، یا مشکلات ارتباطی مانعی برای داشتن زندگی جنسی سالم می‌شوند. طبیعی است که بخواهید رابطه جنسی بهتری با شریک جنسی خود داشته باشید. زندگی زناشویی پر از فراز و نشیب است و مشکل برای همه وجود دارد.

سکس تراپیست‌ها مشاوران، پزشکان، زوج درمانگر یا متخصصان مجربی هستند که در زمینه کمک به حل مسائل و مشکلات مربوط به رابطه جنسی آموزش دیده‌اند.

نگران نباشید و به‌جای غصه خوردن به‌دنبال راه‌ چاره باشید. اگر در زمینه سلامت جنسی دچار مشکل هستید، سکس تراپی می‌تواند کمک کند. در ادامه با ما همراه باشید تا با سکس تراپی، بهترین سکس تراپیست در تهران، و نکاتی درباره یافتن بهترین مشاور و سکس تراپیست آشنا شوید.

سکس تراپ کیست و سکس تراپی چیست؟

سکس‌ تراپی راهکاری است برای رفع مشکلاتی که زوجین در زندگی عشقی تجربه می‌کنند و باعث ارتقای صمیمت فیزیکی در افراد می‌شود. سکس تراپیست‌ها مشاوران، پزشکان، زوج درمانگر یا متخصصان مجربی هستند که در زمینه کمک به حل مسائل و مشکلات مربوط به رابطه جنسی آموزش دیده‌اند و به‌دنبال حل این مشکلات هستند.

بهترین سکس تراپیست در تهران

دلایل کمک گرفتن از سکس تراپیست

بسیاری از افراد در مقطعی از زندگی خود با رابطه جنسی مشکل پیدا می‌کنند. برخی از پس مشکلات‌شان برمی‌آیند و خودشان مسئله را حل می‌کنند. برای عده‌ای هم مشکلات جنسی باعث ایجاد نارضایتی، آشفتگی و سردی می‌شود. سکس تراپیست یا متخصص رابطه جنسی در حل مشکلات جنسی مختلف به افراد کمک می‌کند ازجمله:

عدم تمایل به رابطه جنسی اختلال در ارگاسم درد حین سکس یا ناتوانی در دخول اختلال نعوظ یا حفظ نعوظ انزال زودرس یا سایر مشکلات مربوط به انزال

بهترین سکس تراپیست در تهران

جلسات مشاوره و سکس تراپی

فرقی نمی‌کند که چند سال در رابطه عاشقانه هستید یا چقدر رابطه‌تان عمیق است در هرصورت گاهی بعضی حرف‌ها را نمی‌توانید به همسرتان بگویید بخصوص وقتی پای رابطه جنسی و سکس در میان باشد. افراد انتظارات مختلفی از رابطه جنسی دارند و همین موضوع ممکن است باعث ایجاد تنش بین زوج‌ها شود.

بیشتر بخوانید: درصد لذت زن و مرد، مقایسه میل به رابطه زناشویی

هرچقدر هم کمتر درباره مشکلات صحبت کنید، مسئله بغرنج‌تر می‌شود. سکس تراپ سرصحبت را باز می‌کند و فرصتی برای زوج فراهمی می‌شود تا هرکدام حرف دل خود را بگویند. مشاور هم بدون هیچ‌گونه قضاوتی صرفا به حرف دونفر گوش داده و کمک می‌کند تا مسئله بدون شرم و خجالتی یا نتیجه‌گیری ظاهری حل شود.

همیشه اولین جلسه کار سخت‌تر است، اما کم‌کم در جلسات بعدی زوج‌ها با درمانگر راحت‌تر شده و بهتر می‌توانند با صحبت درباره مسائل محرمانه‌شان کنار بیایند. زوج‌ها مشکلات رابطه زناشویی خود را با متخصص و مشاور جنسی درمیان می‌گذارند و سکس تراپیست با گوش کردن به حرف زوجین، علت بروز معضل را ارزیابی می‌کند: اینکه مشکل روانشناختی است، یا جسمی یا ترکیبی از هردو.

جلسات درمانی سکس تراپی کاملا محرمانه هستند. هر کدام از زوج‌ها می‌توانند به‌تنهایی یا باهم به مشاور مراجعه کنند.

بعد از اینکه مشکلات پیدا شدند، سکس تراپیست برنامه درمانی را در اختیار زوج‌ها قرار می‌دهد تا باهم به سرمنزل مقصود و زندگی جنسی عاشقانه و سالم برسند. اینجاست که تحصیلات، دانش، آگاهی و تجربه و مهارت سکس تراپیست به کمک می‌آید تا توازن از همه جهات برقرار شود. درست مثل مشاور ازدواج، کار سکس تراپیست هم این است که پاسخ پرسش‌های مربوط به سکس در رابطه را بدهد که برای دونفر غیرقابل حل بنظر می‌رسد.

جلسات درمانی سکس تراپی کاملا محرمانه هستند. هر کدام از زوج‌ها می‌توانند به‌تنهایی یا باهم به مشاور مراجعه کنند. صحبت درباره تجربیات و کندوکاو در این باره کمک می‌کند که دونفر به درک بهتری از اتفاق پیشامده و دلایلش برسند. درمانگر جنسی، تمریناتی را برای هردو نفر تجویز می‌کند تا در خلوت خود انجام دهند. جلسات مشاوره به‌ صلاحدید متخصص، هفتگی یا ماهانه خواهند بود و معمولا بین 30 تا 50 دقیقه طول می‌کشند.

بهترین سکس تراپیست در تهران

پس از اینکه ترس و اضطراب اولیه مراجعین از رک و راست صحبت کردن درباره خصوصی‌ترین مسائل زندگی‌شان می‌ریزد خیلی زود از روند پیشرفت‌ و بهبودی‌ خود شگفت زده می‌شوند.

سکس تراپیست چگونه به افراد کمک می‌کند؟

سکس درمانی از ارزش بالایی برخوردار است و 93 درصد از زوج‌های تحت درمان از تاثیر این دوره درمانی روی زندگی جنسی خود راضی بودند. درواقع بزرگترین کمک سکس تراپیست به افراد، احیای رابطه جنسی سرد شده و از دست رفته است.

بیشتر بخوانید: اختلالات روابط زناشویی، درمان انواع آن

افرادی که به‌خاطر مشکلات جنسی نمی‌توانند تشکیل خانواده بدهند هم به‌لطف کمک سکس تراپیست می‌توانند مشکلات و مسائل جسمی و روانشناختی را برطرف کنند. شاید به‌خاطر حجب و حیای درونی، صحبت کردن درباره ریزترین خصوصیات رابطه با نفر سوم کمی سخت و خجالت‌آور باشد اما برای نجات زندگی لازم است که این خجالت کنار گذاشته شود تا هم این مسئله بغرنج حل شود و هم از مشکلات ثانویه‌ ناشی از سرد شدن روابط در زندگی زناشویی جلوگیری به‌عمل آید.

درمانگر جنسی کمک می‌کند اعتمادبنفس از دست رفته در مهارت‌های جنسی بازگردد و برای زوجین توضیح می‌دهد که سکس صرفا رابطه فیزیکی و جسمی نیست.

درمانگر جنسی کمک می‌کند اعتمادبنفس از دست رفته در مهارت‌های جنسی بازگردد و برای زوجین توضیح می‌دهد که سکس صرفا رابطه فیزیکی و جسمی نیست.

مهمترین نکته‌ای که برای انتخاب بهترین سکس تراپیست باید درنظر داشته باشید این است که «سکس تراپی» به معنی برقراری رابطه جنسی و سکس در مطب و در حضور درمانگر نیست بلکه بیشتر گفتگو حول این موضوع و یافتن راه‌حل برای مشکلات جنسی است. کارها و وظایف سکس تراپیست در حوزه زیر هستند:

کمک به زوج‌ها برای حل اختلاف نظر درباره نیازهای جنسی مشکلات مربوط به آمیزش (مقاربت) دردناک یا اختلالات نعوظ مشکلات جنسی بعد از زایمان یا درمان سرطان مسائل ناشی از طلاق یا خیانت زوج‌‌ها مشکلات اساسی سردشدن جنسی و قطع سکس در روابط شرم و حیا درباره روابط جنسی اختلال در ارگاسم مشاوره و راهنمایی به والدین که چطور درباره رابطه جنسی به کودکان و نوجوانان‌‌شان آموزش بدهند.

بهترین سکس تراپیست در تهران

پیدا کردن بهترین تراپیست

پیدا کردن مشاور و متخصص زوج درمانی که بتوان به او اعتماد کرد به‌هیچ‌وجه کار ساده‌ای نیست. نارضایتی از رابطه جنسی پدیده مختص به دوره یا نسل خاصی نیست و معمولا از گوشه و کنار و از زبان زوج‌های زیادی شنیده‌ایم که از زندگی جنسی و زناشویی‌ خود راضی نیستند و دوست دارند که رابطه بهتری را تجربه می‌کردند.

بهترین سکس تراپیست کسی است که وجوه مشترکی درباره ارزش‌های رابطه جنسی داشته باشید.

در این میان شاید افراد زیادی نباشند که خود کمر همت بسته و سراغ پیدا کردن راه حل برای مشکل‌ رابطه بگردند. اما گاهی خود فرد یا خود زوج‌ها نمی‌توانند از پس مشکل بربیایند و احتیاج به نفر سومی هست که با تخصص و دانش وارد میدان شود.

نفر سومی که زوج‌ها بتوانند بدون خجالت درباره مشکلات جنسی و دلایل نداشتن سکس با او صحبت کنند. پیدا کردن چنین متخصص و مشاوری مثل راه رفتن روی لبه تیغ است، همیشه این خطر وجود دارد که درمانگر نتواند درست از پس حل این مسئله شخصی و خصوصی بربیاید.

بیشتر بخوانید: درباره روابط زناشویی، هشت نکته مهم

محور گفتگو در مراجعه به سکس تراپیست دو شاخه موازی مجزا است: یکی صحبت درباره سلامت عاطفی درون رابطه و دیگری گفتکو درباره سلامت جنسی. برخی معتقدند که وقتی رابطه بین زوج بهتر می‌شود، سکس هم بهتر خواهد شد، عکس این مسئله هم مصداق دارد. برای پیدا کردن بهترین سکس تراپیست باید به این نکات توجه کنیم:

بهترین سکس تراپیست در تهران

داشتن سابقه و مهارت در زمینه حل مشکلات زوجین، مدرک تخصصی در زمینه روابط جنسی، و خوشنامی از جمله مواردی هستند که در انتخاب بهترین سکس تراپیست باید لحاظ شوند.

پیش از مراجعه به مطب متخصص توجه داشته باشید که قطعا مراجعه به درمانگری که روی یک سری عقاید سفت و سخت قدیمی و چهارچوب‌های بی‌پایه و اساس اصرار دارد نه تنها کمکی به حل مشکل نمی‌کند بلکه با تفکرات نامنعطفی درباره تعداد دفعات رابطه جنسی و نحوه انجام رابطه، مشکل را چندبرابر می‌کند.

اگر سکس تراپیست در «همه زمینه‌ها و حوزه‌ها» فعالیت داشته باشد، بهتر است لحظه‌ای هم در عوض کردن این مشاور تردید نکنید. سکس تراپیست و زوج درمانگر خوب معمولا روی چند حوزه مشخص متمرکز می‌شود و نمی‌تواند در همه زمینه‌ها مشاوره بدهد.

اگر سکس تراپیست بگوید که فقط «از یک روش استفاده می‌کنم» باید نگران شوید. سکس تراپی فقط یک نسخه نیست که بتوان برای همه تجویز کرد، هرکسی داروی خودش را می‌خواهد.

بهترین سکس تراپیست در تهران

ویژگی‌های سکس تراپیست خوب

شاید کمی عجیب و غیرعادی به‌نظر برسد اما سکس تراپیست خوب کسی است که زوج‌ها را تشویق به صحبت کردن درباره فانتزی و امیال جنسی و شهوانی‌ کند. اتفاقی که معمولا به‌ندرت در خارج از مطب مشاور نمی‌افتد. یک مشاور خوب نباید کارهای زیر را انجام دهد:

سکس درمانی نباید درباره برهنگی، سکس، یا هرگونه تماس جنسی در حضور مشاور باشد. سکس درمانگر اخلاقی هیچ وقت سعی نمی‌کند که شما را از هویت جنسی یا علایق شهوانی‌تان دور کند چرا که این روش درمانی نادرست و حتی توهین‌آمیز است. درمانگر هیچ‌گاه اجازه ندارد مراجعین را قضاوت و رفتار جنسی آن‌ها را آسیب‌شناسی کند. مثلا بگوید «این کاری که در رابطه انجام می‌دهید نادرست است».
هدف اصلی از مراجعه به سکس تراپیست، گفتگو حول زندگی جنسی و رابطه دونفره زوجین است.
یادمان باشد که هدف اصلی از مراجعه به سکس تراپیست، گفتگو حول زندگی جنسی و رابطه دونفره زوجین است. مشاوری که از این صحبت طفره برود گزینه خوبی نخواهد بود. اگر سکس تراپیست شما را معتاد جنسی نامید باید درباره مهارت و تخصص او تردید کنید چرا که معتاد جنسی بیشتر یک اصطلاح فرهنگی است و استفاده آن توسط مشاور زوج درمانی نشان می‌دهد که درمانگر هیچ درکی از سلامت جنسی ندارد.

پیدا کردن بهترین سکس تراپیست کمی شبیه پیدا کردن فرد مناسب برای رابطه دوستی است. جدای از مهارت‌ها و تخصصی که این مشاوران باید داشته باشند، یادمان باشد که سکس تراپیست‌ها هم مثل بقیه آدم هستند. ممکن است با درمانگری روبه‌رو شوید که زندگی خصوصی‌اش پر از مشکلات جنسی باشد یا دیدگاه‌های قدیمی داشته باشد یا اینکه اصلا شیمی‌تان با وی جور در نیاید.

بیشتر بخوانید: بهبود رابطه زناشویی، تحریک نقطه جی

در نهایت، بهترین سکس تراپیست کسی است که وجوه مشترکی درباره ارزش‌های رابطه جنسی داشته باشید. در همان اولین جلسه دیدار حواستان باشد که چه حسی نسبت به متخصص دارید. البته قرار نیست همه‌چیز گل و بلبل باشد و طبعا چالش‌هایی هم هست اما مهمترین مسئله این است که احساس امنیت و حمایت از سوی تراپیست داشته باشید. اگر پایان جلسه اول احساس راحتی با مشاورتان نمی‌کنید، باید به‌فکر سکس تراپیست دیگری باشید.

بهترین سکس تراپیست در تهران

سکس تراپی آنلاین

سکس تراپی نوعی گفتگو درمانی با محوریت سلامت جنسی است که در طول جلسه درمان فرد با متخصص سلامت روان درباره ابعاد مختلف رابطه جنسی‌اش گفتگو می‌کند بدون آنکه قضاوت بشود. در این میان عده‌ای هم هستند که علیرغم داشتن مشکلات زیاد در رابطه جنسی، از مراجعه به درمانگر خجالت می‌کشند.

سکس تراپی آنلاین نوعی مشاوره فردی است که به‌صورت مجازی در گفتگوی آنلاین، ویدیوکنفرانس یا صحبت تلفنی انجام می‌شود.

گاهی هم مشکلات جغرافیایی و بُعد مسافت مانع از پیداکردن درمانگر خوب می‌شوند. اینجاست که سکس تراپی آنلاین می‌تواند راهگشا باشد و از هرجای دنیا شما را به مشاور خوب وصل کند. سکس تراپی آنلاین نوعی مشاوره فردی است که به‌صورت مجازی در گفتگوی آنلاین، ویدیوکنفرانس یا صحبت تلفنی انجام می‌شود. این نکته مهم را به‌خاطر داشته باشید که سکس تراپیست آنلاین به همان اندازه مشاور حضوری اهمیت دارد بنابراین پیدا کردن متخصص خوب در مشاوره انلاین هم در اولویت است.

بهترین سکس تراپیست در تهران

معیارهای انتخاب بهترین سکس تراپیست آنلاین

فاکتورهایی که در انتخاب بهترین سکس تراپیست آنلاین باید درنظر بگیرید عبارتند از:

دسترسی راحت از طریق اینترنت داشته باشد نظرات و نقد و بررسی‌های مثبت بیشتر از انتقادات منفی باشد. نگرش مثبت به رابطه جنسی: تمام خدمات ارائه شده باید به‌دنبال راه‌حل مناسب بدون قضاوت باشند. تخصص و تجربه مشاور: تمام مشاوران باید درمانگر، روانشناس یا مددکاران مجرب و متخصص و تحصیل‌کرده باشند. با مراجعه به بخش کلینیک نی نی بان می‌توانید از مشاوره حضوری و آنلاین بهترین روانشناسان و درمانگران بهره‌مند شوید.

بیشتر بخوانید: اختلالات روابط زناشویی، لذت کم و کم‌تر

سوالات متداول

جلسه سکس تراپی چطور برگزار می‌شود؟

سکس تراپیست درباره مشکلات مختلف از جمله بی‌میلی جنسی و سرد شدن، اختلال نعوظ، اختلال ارگاسم، مقاربت دردناک با زوج‌ها صحبت می‌کند و بعد از مشخص شدن مشکل، یک برنامه درمانی می‌دهد.

هزینه هر جلسه مشاوره جنسی چقدر است؟

بسته به تخصص و مهارت درمانگر جنسی و سابقه کاری، هزینه هر جلسه مشاوره سکس تراپی فرق می‌کند.

ازکجا بفهمم که باید به سکس تراپی مراجعه کنم؟

اگر کیفیت زندگی زناشویی و سلامت عاطفی‌تان به‌واسطه اختلال جنسی بهم خورد است و از زندگی خصوصی‌تان لذت نمی‌برید بهتر است به سکس تراپیست مراجعه کنید. اگر خجالت یا عدم صمیمت با همسرتان روی رابطه جنسی‌تان تاثیر گذاشته، مراجعه به سکس تراپ شروع خوبی برای حل مشکل است.

سکس تراپیست درباره من چه فکر می‌کند؟

روان‌درمانگران تجربه گفتگو درباره انواع مختلف موضوعات جنسی با مراجعین را دارند از پورنوگرافی، خیانت و بی‌میلی جنسی گرفته تا انواع اعتیادهای جنسی. زیاد درگیر تصور سکس تراپیست از خودتان نباشید.

بهترین سکس تراپیست در تهران

اگر از حرف زدن با سکس تراپیست خجالت بکشم چطور؟

شاید صحبت کردن درباره ریزترین مسائل خصوصی با یک فرد غریبه، خجالت‌آور باشد. اما جای نگرانی نیست، بعد از جلسه اول که یخ‌تان باز شد خیلی زود با درمانگرتان راحت می‌شوید و خجالت‌تان از بین می‌رود. سکس تراپیست راهکارهایی دارد تا صحبت درباره موضوعاتی را راحت‌تر کند که برایتان خجالت‌آور است. اما هیچ اجباری در کاری نیست.

تمرینات سکس تراپی چه هستند؟

تمرینات سکس تراپی به نیاز و مشکلات مراجعین بستگی دارد مثلا تمرینات پیش‌نوازی برای تحریک میل جنسی، تمرینات به‌تاخیر انداختن انزال برای زوج‌هایی که مشکل زودانزالی دارند. تمام تمرینات با توافق زوج‌ها و تراپیست انتخاب و باید در حریم خصوصی خانه انجام شوند و بعد در جلسات مشاوره درباره مشکلات یا موفقیت تمرینات گفتگو می‌شود و تمرینات جدید تعیین خواهند شد.

کلام آخر

دلایل زیادی وجود دارند که یک نفر یا زوج‌ها به‌ فکر کمک گرفتن از سکس تراپ می‌افتند. تقریبا 43 درصد خانم‌ها و 30 درصد آقایان با مشکلات اختلال جنسی روبه‌رو هستند و تنها کسی که می‌تواند در حل مشکلات مختلف جنسی از تحریک و نعوظ تا جذبه جنسی و سردی روابط به آن‌ها کمک کند سکس تراپیست است.

بهترین سکس تراپیست در تهران

پیدا کردن بهترین سکس تراپیست برای شما و یار جنسی‌تان کار ساده‌ای نیست چرا که اصولا موضوع حساسی است و قرار است نفر سومی را در جریان ریزترین جزئیات محرمانه زندگی‌تان قرار بدهید. سعی کردیم نکات مهمی که به انتخاب بهترین سکس تراپیست کمک می‌کنند را برایتان جمع‌آوری کنیم تا بتوانید انتخاب درستی داشته باشید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت جنسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط