والیبالیست های جوان ایران همچنان روی نوار برد


والیبالیست های جوان ایران همچنان روی نوار برد

تیم ملی والیبال جوانان ایران در دومین دیدار تدارکاتی خود در کشور تایلند موفق به شکست تیم ملی بحرین شد.

به گزارش "ورزش سه"، هفتمین دوره مسابقات والیبال جام کنفدراسیون آسیا در گروه مردان از 16 تا 23 مردادماه سال جاری با حضور 11 تیم برتر آسیا در تایلند پیگیری خواهد شد و تیم ملی جوانان به عنوان نماینده ایران با مدعیان قاره‌کهن در این رقابت‌ها مسابقه می‌دهد.

تیم ملی والیبال جوانان ایران، امروز (شنبه ۱۵ مرداد) در دمین دیدار تدارکاتی خود به مصاف تیم ملی والیبال بحرین رفت.
در این مسابقه دوستانه که در سالن دوم مسابقات برگزار شد، ملی‌پوشان جوان کشورمان در ست‌های اول و دوم با نتایج 33 بر 31 و 25 بر 23 مقابل بحرین به پیروزی رسیدند. اما در ادامه سرمربی بحرین به دلیل خستگی بازیکنانش، اجازه برگزاری ست سوم را نداد و با توافق طرفین این مسابقه در دو ست به پایان رسید.

عرشیا به‌نژاد، امیرمحمد گلزاده، پوریا حسین‌خانزاده، مبین نصری، عرفان نوروزی، یوسف کاظمی و سجاد جلوداریان ترکیب آغاز کننده تیم ملی جوانان ایران در این مسابقه بودند.
تیم ملی والیبال جوانان ایران در نخستین دیدار تدارکاتی خود در کشور تایلند موفق به شکست میزبان مسابقات جام کنفدراسیون آسیا شد.

هفتمین دوره مسابقات والیبال جام کنفدراسیون مردان آسیا از فردا (یکشنبه 16 مرداد) آغاز می‌شود و تیم ملی والیبال جوانان ایران ساعت 12 و 30 دقیقه روز دوشنبه 17 مرداد در نخستین مسابقه خود به مصاف پاکستان می‌رود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه والیبال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر