همایش شیرخوارگان حسینی در 75 مصلی، مسجد و حسینیه استان برگزار شد


همایش شیرخوارگان حسینی در 75 مصلی، مسجد و حسینیه استان  برگزار شد

شجاع زاده گفت: همزمان با سراسر کشورهمایش شیرخوارگان حسینی در ۷۵ مصلی، مسجد و حسینیه آذربایجان غربی برگزار شد.

«امیرشجاع زاده»، در گقتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ارومیه، اظهار کرد: همزمان با سراسر کشورهمایش شیرخوارگان حسینی در ۷۵ مصلی، مسجد و حسینیه آذربایجان غربی برگزار شد.

رئیس مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر (ع) آذربایجان‌غربی افزود: در این مراسم هفت هزار لباس منقش به سربند «یا صاحب‌الزمان (عج)»، شنل و روسری آماده به صورت رایگان در نقاط مختلف استان توزیع و به صورت هدیه به شیرخوارگان در ورودی مساجد، حسینیه‌ها و تکایا اهدا شد.

وی گفت: همایش شیرخوارگان حسینی همزمان با هفتم محرم ساعت هشت صبح در سراسر آذربایجان‌غربی برگزار شد.

وی بیان کرد: مراسم شامل سخنرانی، عزاداری و نیز نذرنامه خوانی در ۹۰ دقیقه برای رعایت بیشتر دستورالعمل‌های بهداشتی پیش‌بینی شده بود تا مشکلی در این هوای گرم به وجود نیاید.

شجاع‌زاده تصریح کرد: امسال محبان اهل‌بیت (ع) در شهرهای سنی‌نشین استان که پیگیر برگزاری مراسم در شهرشان بودند، همانند پنج سال گذشته شاهد همایش شیرخوارگان در شهرهای مهاباد، پیرانشهر و سردشت برگزار شد.

وی بیان کرد: همایش شیرخوارگان حسینی در ۳۷ نقطه ارومیه شامل حسینیه اعظم علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع) در خیابان محراب، مسجد جامع علی‌ابن ابی‌طالب (ع)، مسجد امام حسین (ع) در شهرک بهداری و همچنین مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار شد.

شجاع زاده افزود: از اهداف همایش شیرخوارگان حسینی این است که حضرت علی‌اصغر (ع) یکی از سندهای مظلومیت و حقانیت امام حسین (ع) بوده و ما می‌خواهیم به دنیا ثابت کنیم که اگر جنگ نابرابری هم اتفاق افتاده، کودکی که در این حادثه شهید شده، گناهی نداشته است.

پایان پیام/566

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق