یحیی دوباره فکری را شکست داد؛/ کامبک دو گله پرسپولیس با ستاره‌ای به نام ترابی!


یحیی دوباره فکری را شکست داد؛/ کامبک دو گله پرسپولیس با ستاره‌ای به نام ترابی!

پرسپولیس در یک بازی دوستانه در حالی که ابتدا از حریف خود عقب افتاده بود با دو گل مقابل شاگردان فکری پیروز شد.

به گزارش "ورزش سه"، بازی دو تیم پرسپولیس و سایپا از ساعت ۱۹:۴۰ در ورزشگاه کاظمی آغاز شد و این مسابقه با درخشش مهدی عبدی و مهدی ترابی به سود سرخ‌ها پایان یافت.

پیش از شروع بازی یحیی گل‌محمدی و افشین پیروانی با محمود فکری و سایر اعضای کادر فنی سایپا خوش و بش کردند. پرسپولیس در نیمه نخست سه موقعیت خوب گلزنی داشت که با بی‌دقتی از دست رفت و تک گل این نیمه روی یک کرنر و ضربه سر مجتبی ممشلی برای سایپا به ثمر رسید.

در نیمه دوم پرسپولیس برای جبران سراپا حمله بود و در نهایت توانست به دو گل دست پیدا کند. در دقیقه ۵۵، بازیکن سایپا به دلیل تکل خشن روی بازیکن پرسپولیس از داور کارت قرمز مستقیم دریافت کرد اما با توافق تیم‌ها، سایپا مجددا با ۱۱ نفر به بازی ادامه داد.

یحیی دوباره فکری را شکست داد؛/ کامبک دو گله پرسپولیس با ستاره‌ای به نام ترابی!

در دقیقه ۶۰ پاس در عمق رفیعی با اشتباه دفاع سایپا به ترابی رسید و او با یک بغل پا گل مساوی را به ثمر رساند. در دقیقه ۷۵، روی ضدحمله سریع پرسپولیس مهدی ترابی عبدی را با یک پاس خوب در موقعیت تک‌به‌تک قرار داد و مهاجم پرسپولیس هم توپ را از بالای سر دروازه‌بان حریف به گل دوم سرخپوشان تبدیل کرد.

پرسپولیس در ادامه بازی هم فرصت‌هایی را داشت که با سیوهای گلر سایپا دروازه این تیم بیش از دو بار باز نشد.

ترکیب ابتدایی پرسپولیس برای بازی دوستانه امروز مقابل سایپا به این شرح بود: علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، محمد مهدی احمدی، کمال کامیابی نیا، میلاد سرلک، مهدی ترابی، سروش رفیعی، سعید صادقی و مهدی عبدی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی