بازگشت ستاره سابق استقلال به میادین فوتبال +عکس



بازگشت ستاره سابق استقلال به میادین فوتبال +عکس

علی کریمی هافبک ایرانی تیم کایسری اسپور ترکیه امروز به طور رسمی به میادین فوتبال برمی گردد.

رقابت های سوپرلیگ کشور ترکیه امروز آغاز می شود و در یکی از دیدارهای حساس هفته نخست تیم کایسری اسپور با حضور دو بازیکن ایرانی خود مقابل بشیکتاش به میدان خواهد رفت.

نکته مهم این مسابقه علاوه بر حضور مجیدحسینی در ترکیب کایسری اسپور بازگشت علی کریمی دیگر ایرانی تیم ترکیه ای بعد از دوران طولانی مصدومیت است. کریمی چندین ماه به دلیل مصدومیت و جراحی که داشت نتوانست در تمرینات کایسری حضور یابد اما مدتی است کارش را با این تیم شروع کرده و امیدوار به درخشش در لیگ ترکیه است.

کریمی که آمادگی مطلوبی از خودش در تمرینات پیش فصل و مسابقات دوستانه کایسری اسپور به نمایش گذاشته، حالا یکی از مردان مورد اعتماد سرمربی این تیم هم هست.

باشگاه کایسری اسپور نیز پوستر بازی امروز با بشیکتاش را با محوریت علی کریمی منتشر کرده تا مشخص شود این هافبک باتجربه ایرانی یکی از بازیکنان اصلی تیمش در بازی امروز خواهد بود.

علی کریمی که یکی از گزینه های خط هافبک استقلال نیز بود، به خاطر قرارداد طولانی مدتی که با کایسری داشت، در این تیم ماندگار شد و حالا با انگیزه زیاد در سوپرلیگ ترکیه به میدان خواهد رفت. او امید زیادی دارد تا با درخشش در ترکیب کایسری اسپور بعد از مدت ها به تیم ملی برگردد و یکی از نفرات اعزامی به جام جهانی قطر باشد.


بازگشت ستاره سابق استقلال به میادین فوتبال +عکس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات