فال تاروت امروز / فال تاروت کبیر روزانه امروز یکشنبه 16 مرداد 1401


فال تاروت امروز / فال تاروت کبیر روزانه امروز یکشنبه 16 مرداد 1401

یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگویی یا الهام بخشی در تاریخ، فال تاروت روزانه بوده هست. از کارت های فال تاروت روزانه نه تنها برای پیش بینی و آینده بینی بهره گیری می شده هست بلکه برای تربیت نفس آدمی هم مورد بهره گیری بوده هست.

به گزارش اقتصادآنلاین، فال تاروت روزانه توسط افراد زیادی از مردم جهان گرفته و خوانده می‌شود. فال تاروت روزانه یکی از مشهورترین و سرشناس ترین انواع طالع بینی و فالگیری به شمار می‌رود که با گسترش تکنولوژی در فضای مجازی نیز به وفور انجام می‌گردد. یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگویی یا الهام بخشی در تاریخ، فال تاروت روزانه بوده هست. از کارت های فال تاروت روزانه نه تنها برای پیش بینی و آینده بینی بهره گیری می شده هست بلکه برای تربیت نفس آدمی هم مورد بهره گیری بوده هست.

فال تاروت«fale taroot» چیست؟

یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگویی یا الهام بخشی در تاریخ، تاروت بوده هست. تاروت در قبل اکثر مورد دقت اشراف و ثروتمندان بود زیرا دسترسی به پیشگوی مسلط در زمانی که حاکمان آن را ممنوع کرده بودند پرهزینه و سخت بود. امروزه نیز افرادی که به تاروت تسلط داشته باشند نادرند و یا هزینه‌های زیادی را دریافت می کنند. فال تاروت در گذشته بیشتر مورد توجه اشراف و ثروتمندان بود زیرا دسترسی به پیشگوی مسلط در زمانی که حاکمان آن را ممنوع کرده بودند.

فال حافظ امروز یکشنبه ۱۶ مرداد فال ابجد روزانه یکشنبه ۱۶ مرداد ماه ۱۴۰۱ فال امروز / فال روزانه شخصی ۱۶ مرداد فال تاروت امروز / فال تاروت کبیر روزانه امروز شنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۱

فال تاروت کبیر روزانه یکشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ متولدین فروردین

هدیه – ملاقات دوست

– ملاقات با یک دوست قدیمی و یاد آوری روزهای خوب گذشته

– زحمات گذشته پاداش هایی را به ارمغان می آورد

– در یافت هدیه از کسی که شما را دوست دارد

توضیح:

دیدارها تازه خواهند شد و هدایای محبت و دوستی احساس شما را همچون زمان کودکی سرشار از امنیت خاطر و معصومیت خواهند نمود. از تمام آنچه زندگی به شما می بخشد برخوردار شوید و آن را با عزیزان و دلبندان خود سهم کنید. امیدوار باشید، همانطور که گل ها شکوفا می گردند، با فرصتهایی که در پیش هستند خواسته ها و آرزوهای شما با کمترین تلاش به حقیقت می پیوندند.

عبارت شفابخش:

من با پذیرفتن ارزنده ترین آرزوهایم آینده را متجلی خواهم ساخت.

فال تاروت کبیر روزانه یکشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ متولدین اردیبهشت

پریشانی – دلتنگی

– افکار پریشان و بی خوابی

– رنج وزیان

– دلتنگی و ناامیدی

– غم یک گمشده یا از دست رفته

توضیح:

رفتاری را که با خود در پیش گرفته اید تکذیب کننده و ظالمانه است. نه شمشیر غربت و رنجی است که از درون اشاعه می یابد و گاه موجب کابوس، سردرد و یا مشکلات کم خوابی در شما می گردد. می بایست درمورد آنچه که شما را متوقف ساخته است صحبت کنید و در صورت نیاز دست به اعتراف بزنید. رویاهای شبانه می توانند ابزار ارزنده ای برای دسترسی به ناخودآگاهی شما باشند. شاید ناخودآگاهی شما سعی دارد چیزی را به شما بیاموزد. به رویاهای خود توجه کنید.

عبارت شفابخش:

آنچه را که موجب آزار من می گردد، هم اکنون می بخشم و رها می کنم.

فال تاروت کبیر روزانه یکشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ متولدین خرداد

شکست – ناکامی

– تحقیر – بی انصافی و ظلم

– تهمت یا افترا

توضیح:

از مشاجرات غیرضروری اجتناب ورزید، در غیر اینصورت ضرر و زیان متوجه شما خواهد شد.

پنج شمشیر نمایانگر نفاق و تفرقه تحت شرایطی دشوار است. بحث و اختلاف در رابطه با اینکه کارها چگونه می بایست صورت پذیرد و درگیری مابین دو یا چند نفر موجب افزایش بحران می گردد. در این مرحله ارتباط واقعی مابین افراد وجود ندارد. هیچ یک از طرفین حاضر به شنیدن سخنان دیگری نیست.

در زمینه کاری احتمال ترک کار و یا تغییر شغل وجود دارد. با وجود پیروزی در این مبارزه ضررهای فراوانی ایجاد می گردد که موقعیتی را جهت یادگیری و رشد معنوی فراهم می سازد.

عبارت شفابخش:

من نیروی لازم را برای پیروزی راستین در اختیار دارم.

فال تاروت کبیر روزانه یکشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ متولدین تیر

اضطراب – وجدان آگاه

– کشمکشهای درونی

– ناراحتی از مطابقت با شرایطی که آن را دوست ندارید

– مجبورید نظر عده ای را جلب کنید

– ترس و نگرانی

توضیح:

تاروت از دیدگاه خودشناسی به شما یادآور می گردد که نسبت به خود و دیگران کمتر در مقام داوری بنشینید. سرزنش کردن و گناهکار دانستن خود و دیگران نه تنها مشکلی را حل نمی کند بلکه وضعیت را دشوارتر می سازد.

این کارت پیشنهاد می کند تا نسبت به تعهدات رسمی و سنتی جامعه ی خود وفادار باشید و ارزشمندی چنین روابطی را نادیده نگیرید. قانون کارما همواره هشدار می دهد تا میان آنچه که میان آنچه که می خواهیم، و آنچه که برایمان خوب است تفاوت قائل شویم. پذیرا و بردبار باشید!

عبارت شفابخش:

تنها یک صدا ارزش گوش سپردن را دارد، و آن صدای راستین قلب من است.

فال تاروت کبیر روزانه یکشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ متولدین مرداد

تلاش و پیروزی – سفر

– پیروزی – آماده شدن برای تغییرات بزرگ

– بدست آوردن اعتماد به نفس

– غلبه بر بیماری و مشکلات مالی یا دشمنی

– سفر دور

توضیح:

شما هم اکنون در موقعیتی هستید که در فعالیت های بسیار و گوناگون اشتغال می یابید. این تنوع در کارها شما را غنی می سازد. اگر محکم و استوار پیش بروید حتما موفق خواهید شد. تغییراتی در راه است که برای شما ایجاد هیجان و بیقراری می کند. این رویداد مرحله ی مثبتی را در زندگی شما به ارمغان می آورد. اطرافیان دلسوز و محیط امن که آسایش خاطر شما را فراهم سازند در حمایت و تقویت شما موثر خواهند بود. ولی در هر حال ثبات و استواری شما تعیین کننده ی راه شما است.

عبارت شفابخش:

من در حال نظم دادن به زندگی خودم هستم و برای شروع جدید، خود را مهیا می سازم.

فال تاروت کبیر روزانه یکشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ متولدین شهریور

مرد قابل اعتماد – توانگری

– شخصیت غنی و توانگر با استعدادهای مالی و اقتصادی

– یک تاجر بالیاقت و باهوش

– قابلیت اعتماد و اعتبار

– موفقیت های مالی و اقتصادی

– آشنایی و مهارت در امور مالی ، تجاری و ریاضیات

توضیح:

فرصت های درخشانی در امور تجاری، اقتصادی و پول سازی برایتان رخ خواهد داد که موجب پیشرفت زندگی شما می گردد. موقعیت ها را به خوبی تشخیص می دهید و در هر کاری که فکر خود را مشغول سازید موفقیت از آن شما خواهد بود. جذاب و تاثیرگذار هستید. حاکم سکه به شما توصیه می کند که نقش رهبری و مسئولیت را در کارهایتان بعهده بگیرید تا میدان نفوذ خود را گسترش داده و تجربیات جدیدی عایدتان گردد.

حاکم سکه ضمنا می تواند تاثیر شخصیتی در زندگی شما با خصوصیات و نگرش های یاد شده باشد. او در زندگی شریکی وفادار و ثابت قدم و در وضعیت های بحرانی قابل اعتماد، یاد و مددکار است.

عبارت شفابخش:

از فعالیت هایی که مرا سازنده و با نشاط می کند، استقبال می کنم.

فال تاروت کبیر روزانه یکشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ متولدین مهر

مسافر – مرد جوان

– مردی فعال و بی پروا مغرور و پر حرارت

– تغییر مکان

– جابجایی

توضیح:

با شهامت پیش بروید و کهنگی و فرسودگی را پشت سر بگذارید. حال زمانی است که حتی وضعیت های دشوار نیز برایتان در جهت سازنده پیش می روند. دلاور چوبدست مسافرت، بهبود کارها و تغییرات سازنده را نوید می دهد.

دلاور چوبدست ضمنا می تواند ورود شخصی پرشور و ماجراجو به زندگی شما باشد. هدیه ای را که عالم هستی به شما ارزانی می دارد دریافت کنید ولی به آن وابسته نباشید!

عبارت شفابخش:

هر طوفانی ریشه های مرا محکم تر می سازد.

فال تاروت کبیر روزانه یکشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ متولدین آبان

نگرانی

– نا امیدی و افکار بیهوده

– شخص که با داشتن امکانات زیاد باز هم منتظر اتفاق جدید است

– اگر بدهی دارید از ولخرجی بپرهیزید و آن را بپردازید

توضیح:

هم اکنون فرصتی است که با صبر و بردباری قدری کنار بایستید و دست از فعالیت بردارید و هرگونه نگرانی، کشمکش فکری یا احساسی را برطرف نمایید.به خود اعتماد کنید. رفتار و حالات شما می بایست مثبت و سرشار از امید و انتظار باشد. تشویق کسانی که شما را باور دارند بپذیرید. به زودی رشد و ثمرات تلاش های خود را مشاهده خواهید کرد. این کارت شما را تشویق می کند که پول، وقت، انرژی و امکانات خود را در جهت نظرگاه خود به جریان بیاندازید و خود را تماما نسبت به کارتان متعهد سازید.

عبارت شفابخش:

همه چیز در راه بهترین خیر و مصلحت من و زندگی ام پیش می رود.

فال تاروت کبیر روزانه یکشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ متولدین آذر

وابستگی

– موفقیت مالی

– شخصی پولدوست

– پس اندازی که برای آینده لازم است

توضیح:

آیا وابستگی شما به پول و مادیات بیش از حد لزوم است؟ یا شاید خود را به نوعی درگیر حس مالکیت یا نوعی حسادت کرده باشید؟ میل به کنترل کردن و تصاحب کردن نشان چهار سکه است. اگر احساس می کنید نسبت به شخص خاصی یا محیط و شرایطی بیش از اندازه وابسته هستید و میل دارید آن را در چهارچوب مالکیت خود درآورید، در این صورت ارزش های حقیقی خود را به مخاطره انداخته اید. اغلب به خطا به محیط، شرایط و یا اشخاصی می چسبیم، که برای ما آشنا هستند، حتی اگر بدانیم که دیگر برای ما مفید نیستند. باید بدانید که دیگران نیز نیاز دارند آزاد باشند و چگونگی زندگانی خود را تعیین کنند.

عبارت شفابخش:

من قدرت خود را به خدمت عشق عرضه می کنم.

فال تاروت کبیر روزانه یکشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ متولدین دی

به ثمر رساندن یک فکر

– جشن و سرور

– تکمیل کار یک ساختمان یا خانه سازی

– رفتن به تعطیلات خوش

– شروع همکاری موفق

– نامزدی

توضیح:

حرکتی مثبت و خوش یمن راه خود را به زندگی شما باز می کند و به محیط خانه و خانوادگی گرمی و نیرو می بخشد. قبل از آنکه تازه ها بتوانند ظهور نمایند، کهنه ها می بایست رخت بربندند. هم اکنون زمانی است که می توانید شادی های خود را جشن بگیرید و از ثمرات رنج و زحمت خود برخوردار شوید. این شور و شوق به افراد خانواده نیز انتقال می یابد.

بزودی ورود میهمانان و یا مسافران مورد استقبال قرار می گیرد. تغییرات خواه در زمینه شغلی و خواه در ارتباط با محل سکونت و یا پیشنهاد ازدواج، شادی و هیجان به ارمغان می آورد.وقت پر برکت کنونی را مغتنم شمارید.

عبارت شفابخش:

حل و فصل موضوعات کهنه مرا برای پذیرش تازه ها مهیا می سازد.

فال تاروت کبیر روزانه یکشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ متولدین بهمن

پریشانی – دلتنگی

– افکار پریشان و بی خوابی

– رنج وزیان

– دلتنگی و ناامیدی

– غم یک گمشده یا از دست رفته

توضیح:

رفتاری را که با خود در پیش گرفته اید تکذیب کننده و ظالمانه است. نه شمشیر غربت و رنجی است که از درون اشاعه می یابد و گاه موجب کابوس، سردرد و یا مشکلات کم خوابی در شما می گردد. می بایست درمورد آنچه که شما را متوقف ساخته است صحبت کنید و در صورت نیاز دست به اعتراف بزنید. رویاهای شبانه می توانند ابزار ارزنده ای برای دسترسی به ناخودآگاهی شما باشند. شاید ناخودآگاهی شما سعی دارد چیزی را به شما بیاموزد. به رویاهای خود توجه کنید.

عبارت شفابخش:

آنچه را که موجب آزار من می گردد، هم اکنون می بخشم و رها می کنم.

فال تاروت کبیر روزانه یکشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ متولدین اسفند

فائق شدن بر موانع

– یک تغییر سازنده در زمینه شغلی یا تحصیلی که مستلزم رقابت و مبارزه است. (موفقیت در کنکور)

– با تحمل مشکلات، بر دشمن یا رقیب فائق می شوید

توضیح:

نیروهایی برخلاف اندیشه و نقشه های شما عمل می کنند. مبارزه ای که جریان دارد امری اجتناب ناپذیر است و مشکلاتی با خود بهمراه خواهد داشت. اکنون زمان واگذاری نیست. از ارزش ها و باورهای خود در تمام مراحل دفاع کنید. به ویژه اگر زمان و انرژی زیادی در آن وقف نموده اید.

عبارت شفابخش:

من واقعیت خود را بی پرده و صادقانه ابراز می کنم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف درباره تضمین های امنیتی در صورت مذاکرات درباره اوکراین صحبت کرد