سقوط کودک از پنجره باز ماشین به خیابان + فیلم


سقوط کودک از پنجره باز ماشین به خیابان + فیلم

سهل انگاری والدین در بازگذاشتن شیشه خودرو موجب سقوط فرزند آنها به داخل خیابان شد.

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است سقوط یک کودک از شیشه باز خودرو در یکی از خیابان‌های چین را به تصویر می‌کشد. بنا به گزارش رسانه‌های محلی چین این کودک از داخل خودرویی در پشت یک چراغ قرمز در نینگبو، شهری در شرق چین واقع در جنوب شانگ‌های به بیرون سقوط کرد.

ویدئویی که توسط دوربین خیابان تهیه شده چگونگی وقوع حادثه را نشان می‌دهد. در ابتدای این ویدئو در حالی که این کودک دختر سرش را از پنجره ماشین بیرون آورده دیده می‌شود. در این ویدئو مشاهده می‌شود با حرکت خودرو این کودک از پنجره به بیرون سقوط می‌کند. این در حالی است که والدین کودک متوجه این حادثه نشده و به راه خود ادامه می‌دهند.

بیشتر بخوانید

مردی که ۲۲ سال رنگ حمام را ندیده است! + فیلم

خوشبختانه تعدادی از رانندگان متوجه این حادثه شده و با توقف خودرو‌های خود به کمک این کودک می‌شتابند. در این ویدئو یک راننده این کودک را از روی کف خیابان برداشته و او را به پیاده رو منتقل می‌کند. این کودک در حالی که دچار جراحت سطحی شده بود به بیمارستان محلی منتقل شد. این ویدئو در توئیتر منتشر شد. کاربری که این ویدئو را منتشر کرد در شرح آن نوشت: «بی خیال‌ترین پدر و مادر.»

این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «چقدر پدر و مادر بی خیالی هستند که حتی متوجه سقوط فرزند خود نشدند و به راه خود ادامه دادند.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل