وینیسیوس: به دنبال شش قهرمانی CL با رئال هستم


وینیسیوس: به دنبال شش قهرمانی CL با رئال هستم

وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال مادرید، امیدوار است که قهرمانی فصل گذشته با این تیم در لیگ قهرمانان را باز هم تکرار کند.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید فصل گذشته موفق شد با تک گل وینیسیوس در دیدار فینال لیگ قهرمانان برابر لیورپول به پیروزی برسد و این جام را برای چهاردهمین بار از آن خود کند.
گلزنی این بازیکن در فینال و قهرمانی رئال مادرید باعث شد که آنها فرصت حضور در سوپر جام اروپا و رویارویی با آینتراخت فرانفکورت در این دیدار را داشته باشند. شاگردان کارلو آنچلوتی امیدوار هستند که با پیروزی برابر این تیم آلمانی در دیداری که چهارشنبه همین هفته برگزار خواهد شد فصل 23-2022 را با قهرمانی آغاز کنند.
وینیسیوس در گفتگو با سایت یوفا درباره این بازی اظهار داشت:« بسیار مهم است که برای پیروزی در تمامی دیدارها تلاش کنید، خصوصا اگر بخواهید در رقابتی مهم مانند سوپر جام اروپا قهرمان شوید. ما تمام تلاش خودمان را به کار می‌گیریم تا بتوانیم اولین جام قهرمانی فصل را بالای سر ببریم.»

وینیسیوس: به دنبال شش قهرمانی CL با رئال هستم
او با اشاره به سابقه طولانی رئال در کسب جام‌های قهرمانی گفت:« این درست در دی ان ای این باشگاه و این پیراهن قرار دارد. این که همیشه به دنبال حضور در دیدارهای مهم باشید و بازیکنانی را به خدمت بگیرید که بدانند چطور باید در این دیدارها حاضر شوند. این نکته‌ای کلیدی در فصل گذشته بود. بعضی از دیدارها بسیار حساس بود و به نظر می‌رسید همه چیز از دست رفته است. بازی برابر سیتی در برنابئو در عرض دو دقیقه تغییر کرد. من فکر می‌کنم این مهم‌ترین لحظه لیگ قهرمانان برای ما بود.»
این ستاره برزیلی در پاسخ به سوالی درباره تکرار این قهرمانی با پیراهن رئال اضافه کرد:« البته که من دوست دارم به پیروزی و قهرمانی در این تیم ادامه دهم. کسب پنج یا شش عنوان قهرمانی دیگر برای لیگ قهرمانان و قرار گرفتن نامم در کنار تاثیرگذارترین بازیکنانی که پیراهن رئال را بر تن کرده‌اند یکی از اهداف اصلی من است.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر