بی تحرکی در بازار رمز ارزها/بیت کوین روی سطح 23 هزار دلار تثبیت شد


بی تحرکی در بازار رمز ارزها/بیت کوین روی سطح 23 هزار دلار تثبیت شد

شب گذشته بیت‌کوین، در آخرین دقایق نتوانست بالای سطح ۲۳هزار دلار خود را تثبیت کند. بازار رمزارز تا این لحظه تحرک خاصی نداشته‌است.

طی دو روز گذشته، بیت‌‎کوین و سایر رمزارزهای بازار کریپتو نوسانات قابل توجهی در قیمت نداشتند و در سطوح مهم قیمتی خودشان درگیر هستند. این وضعیت در روزهای شنبه و یکشنبه به دلیل بسته بودن بازارهای جهانی است.

انتهای روز گذشته، مانند روزهای قبل بیت‌کوین نتوانست بالای سطح ۲۳هزار دلار خود را تثبیت کند. این وضعیت در حالی است که شاخص دامیننس دوباره به سطح ۴۱٫۳درصد افزایش افزایش پیدا کرده‌است. این وضعیت به صورتی است که شاخص دامیننس در هفته گذشته سقف و کف‌های پایین‌تری را تشکیل داده است.

تحلیلگران احتمال می‌دهند این افزایش‌های شاخص دامیننس، موقتی و ناپایدار بماند و ما همچنان شاهد بازگشت دامیننس به زیر ۴۱ درصد و سطوح پایین‌تر خواهیم بود.

با افزایش شاخص دامیننس و کاهش بیت‌کوین به زیر سطح ۲۳هزار دلار در پایان روز گذشته، برای سایر رمزارزهای بازار کریپتو اصلاحی را به وجود آورده‌است. همچنان که بیت‌کوین تلاش می‌کند خود را بالای سطح ۲۳هزار دلار نگهدارد. تحلیلگران انتظار دارند طی چند روز آینده، جهت روند کوتاه مدت بیت‌کوین مشخص شود.

همانطور که در گزارش قبلی حمایت‌ها و مقاومت‌های پیش‌روی بازار بررسی شد، باید منتظر بمانیم تا بیت‌کوین یا به سمت مقاومت نزدیک خود در سطح ۲۳هزار و ۵۰۰دلار برود و یا دوباره سطح ۲۲هزار و ۵۰۰ را آزمایش کند.

آلت‌کوین‌ها نیز، روز گذشته اکثرا اصلاح کوتاهی را تجربه کردند. اتریوم نتوانست سطح ۱هزار و ۷۰۰دلار را نگهدارد و تا این لحظه بالای سطح ۱هزار و ۶۵۰دلار خود قرار دارد. کاردانو نیز بالای ۰٫۵۱دلار قرار دارد و همچنان انرژی کافی برای بازگشت به بالای سطح ۰٫۵۲دلار پیدا نکرده‌است.

سولانا کماکان، سطح۳۹دلار را حفظ کرده‌است و در تلاش برای بازگشت به بالای سطح ۴۱دلار است. بایننس‌کوین نیز اواخر روز گذشته سطح ۳۲۰ دلار را از دست داد و به زیر سطح ۳۱۵ دلار رسید، گفتنی است اگر همچنان قیمت بالای سطح ۳۱۰دلار بماند، می‌تواند دوباره به سطح ۳۲۰ دلار بازگشت کند.

این شاخص که بیانگر وضعیت سنتیمنت بازار و موضع معامله‌گران است. چند روز اخیر حول اعداد ثابتی در حال نوسان است، این شاخص امروز در سطح ۳۰ واحد قرار دارد و فعلا تغییرات و احتمالات خاصی در بازار را تفسیر نمی‌کند.

منبع: تجارت نیوز

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نخستین برات الکترونیکی تامین مالی زنجیره تامین توسط شبکه بانکی صادر شد